Fler enn meg som...

**tvilling85**

Forumet er livet
får mange kviser nå?

Fått mange i ansiktet og på brystkassa.. eller for meg er det masse siden jeg ikke pleier å se sånn ut :/

Fekk plutselig någen skikkelig vonde kviser på ryggen ca 4-5dager før ikm. Så bjunnte det i ansiktet etterpå, tinningen, nasen, haka...

Pepperoni!!

Lite kult!!

Her også begynte det 4-5 dager før ikm.. håper det går over snart, føles ikke fresht hehe

Hehe.. det føles som det er skikkelig printet i pannen på meg :Gravid Gravid!! hehe..

Kan ikkje huske at eg hadde det slik då... Heller motsatt, aldri hatt så fin hud som då...
Kansje en gutt denne gongen ;-)

Tja, har hørt jentebebbisen tar skjønnheten fra moren sin - stemte sist på meg hehe var kvisete i starten sist også mener jeg å huske, og fikk jente hehe

Jeg bruker ikke å ha kviser, men jeg har fått en del nå i tinningene, og på brystet. De er vonde, og jeg føler meg skitten med denne fete, ekle huden.
Men, jeg velger kviser foran kvalme any day of the week 

chrisella skrev:
Jeg bruker ikke å ha kviser, men jeg har fått en del nå i tinningene, og på brystet. De er vonde, og jeg føler meg skitten med denne fete, ekle huden.

Jeg har begge deler :(

Har også sånne "under huden kviser" som jeg kaller dem.. er bare vonde kuler man ikke får tatt på en måte.. føler meg bare ekkel..

**tvilling85** skrev:

chrisella skrev:

Jeg har begge deler :(

Har også sånne "under huden kviser" som jeg kaller dem.. er bare vonde kuler man ikke får tatt på en måte.. føler meg bare ekkel..

Sign denne :)

har aldirg vært plaget med kviser. men nå, ja nå ser ikke haka mi ut.. dær er det mange av di.... bruker tannkrem for og prøve og få di bort.. men neida, syns jeg får flere med dagene..... :s

Emilie3 skrev:
har aldirg vært plaget med kviser. men nå, ja nå ser ikke haka mi ut.. dær er det mange av di.... bruker tannkrem for og prøve og få di bort.. men neida, syns jeg får flere med dagene..... :s

haha det husker jeg som tenåring - funka ikke da :p

Fikk ansiktet og ryggen full av kviser kun dager etter eggløsning!! Jeg har heller aldri hatt noe særlig kviser før.. Rimelig sikker på at familien skjønner hva som er på ferde! Og vi som liksom skulle holde det skjul leeenge ;)

minnie2 skrev:
Fikk ansiktet og ryggen full av kviser kun dager etter eggløsning!! Jeg har heller aldri hatt noe særlig kviser før.. Rimelig sikker på at familien skjønner hva som er på ferde! Og vi som liksom skulle holde det skjul leeenge ;)

Den uka jeg testa så kommenterte en kollega og lurte på om jeg var gravid pga kvisene..Yeah right sa jeg.. og fikk svaret og sjokket 3 dager senere :p

Back
Topp