Fler enn meg som er lei snø??

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Jeg lengter skikkelig etter våren jeg. Dette er den vinteren som det har vært mest snø av de 3 årene vi har bodd her i Halden. Kommunen er elendig med å måke fortauene at jeg kan bli gal til tider[:'(] Det er ganske tungt å trille vogn og må noen steder gå i veien noe som er litt små skummelt.

Synes det kan være snø på fjellet og slikt, for da reiser man jo TIL snøen[;)]

Forstår hva du mener, men samtidig prøver jeg å innfinne meg med at været er en ting vi ikke kan påvirke, og man må bare gjøre det beste ut av det man har... må innrømme at det er litt vanskelig for tiden - August slår seg ikke til ro på dagtid, han hylskriker så fort vi setter han i vippestolen, legger han i vogga eller på gulvet - han skal bare være på armen. Sovner han er det stort sett for en halvtime tre kvarter, men om han er i vogna kan han sove i to-tre timer... problemet er at her er det snø og kulderekort - kaldeste vinteren siden tidlig syttitall, med stadige temperaturer ned mot femten kalde - og alt for kalt å ta ut en baby... så vi må være inne med en hylende unge hele dagen.. 

Jeg er også lei snøen.. Jeg er sånn på våren at jeg er så gira på å begynne i hagen at jeg "hjelper" snøen med å smelte.. hehe. Gjøre det jeg kan for å få vekk snøen fortest mulig..

Jeg var ferdig med snøen nå! Overlykkelig da den holdt på å regne bort.. meeen i natt så kom det mye! [&:]
Ingen jeg kjenner kan huske når snøen lå så lenge sist! Og ikke minst så mye... Global oppvarming MY ASS!

ORIGINAL: Actrine

Jeg var ferdig med snøen nå! Overlykkelig da den holdt på å regne bort.. meeen i natt så kom det mye! [&:]
Ingen jeg kjenner kan huske når snøen lå så lenge sist! Og ikke minst så mye... Global oppvarming MY ASS!

Enig - ikke sett noe til den her i alle fall - på ett døgn snødde det 40 cm her... og da hadde det allerede snødd ett døgn - her er brøytekantene nesten like høye som meg (når meg til skuldrene) nå, og vi som nesten hadde blitt kvitt den

her er det ikke brøytet en gang.. så brøytekanter har jeg ikke sett..

ja, jeg er veldig lei av snø, minusgrader og vinter. trekkfuglen i meg vil fly til syden

Egentlig så tenker jeg ikke så mye over at det er så mye snø .. Men joda, det kan godt bli vår, grønt gress og mildere vær snart nå [:)]

Hadde ikke vært for at snøryddingen på fortauene har vært så elendige at jeg ikke har tørt å gå med barna engang - så skulle gjerne snøen blitt liggende for min del. Men, slik er det jo ikke så derfor ser jeg virkelig fram til at det skal bli vår nå og litt varmere i lufta. Vi har ikke sol her oppe engang - kommer ikke før om et par uker[&:]

Ja, jeg er lei snø - det var jeg 2 juledag[8D]
Savner å kunne gå lange turer (uten fare for liv og helse...), på dette føret er det jo umulig å komme seg frem... Nå har det vært enten snø eller klink is i snart 2mnd, så kjenner jeg trenger en skikkelig lang gåtur snart!

Da må jeg si at jeg er IKKE lei snø.. [:D] Jeg var veldig glad og lykkelig når jeg gikk til jobb i dag i 20 cm nysnø.. MEN nå kom det jo 20 cm da.. Ikke 50 liksom.. [8D] Gleder meg jo til våren jeg og, men ikke heeelt enda.. [8D]

Jeg er også lei snøen, vil ha vår nå. Er lei kulda også.

........ og jammen meg så fikk vi mer snø!!! Begynner å få et stort problem med tanke på hvor vi skal legge all denne snøen vi må måke vekk fra gardsrom! [8|]

Gjett om vi har fått a? Nå er jeg dritt lei alt som heter vinter! Jeg vil ha vår og det nå!!!

Må bare blåse ut litt mer irritasjon over snøen altså - herregud måtte vi få et lag oppå nå igjen[:@][:@] Igår var den ene dagen som jeg faktisk skulle noe ned i byen klokka 9 - og akkuart da måtte trafikken stå ned til sentrum. Jeg brukte en time fra skolen og ned (skulle på kurs) - på en strekning som jeg bruker 5 minutt på til vanlig. Snøen lavte ned - og da kurset var ferdig kom jeg meg såvidt til skolen og jobb. På toppen av alt satte jeg bilen fast - men takket være ei sterk dame fikk vi den opp..... Og takk og lov - jeg kom meg hjem på snølagte veier.

I dag skal jeg GÅ til jobb - og gleder meg faktisk[:D] Det er nå i alle fall opphold på tross av at det er kaldt[&:]

jeg må ærlig inrømme at jeg elsker denne vinteren her jeg da.. [:D][:D][:D][:D] elsker at det er snø, og elsker at ungene får oppleve slike vintre som jeg ervokst opp med..[:)][:)] og jeg syns det er herlig at man slipper å dra til fjellet for å oppleve snøen..[8D]

Back
Topp