Flekkefjernertråden

Jeanymoen

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
:joyful::shifty:Hei! Mini har begynt med smaksprøver, og med det kommer selvfølgelig nye utfordringer! Hun smakte på banan i går, og flekkene som kom på bodyen går ikke vekk! Noen som har tips til å få vekk banan? Eller tips til å få vekk andre ting som måtte melde seg i tiden fremover?
 
Her i huset fjernes alle babyflekker (hittil har det stort sett vært avføring) med oksegallesåpe. Fås på helsekost. Funker hver gang!
ec7808ec9da6b405c24b297ba001840a.jpg
 
Her i huset fjernes alle babyflekker (hittil har det stort sett vært avføring) med oksegallesåpe. Fås på helsekost. Funker hver gang!
ec7808ec9da6b405c24b297ba001840a.jpg
 
Her i huset fjernes alle babyflekker (hittil har det stort sett vært avføring) med oksegallesåpe. Fås på helsekost. Funker hver gang!
ea6a925fccdb58be9223bebc1d9ea14f.jpg
 
Så fremt det ikke er ull slenger jeg alt med bæsj inn på 90C...og da går hvertfall dét bort :) har ingen flekker på klær til storebror heller, med unntak av karrisaus...da måtte jeg bruke sitronsåpe fra babyshop. Bruker Neutral 0% vaskemiddel til vanlig.
 
Jeg bruker Sunlight sitt såpestykke, det gule. Ikke alle butikker som selger det lenger, men noen har heldigvis :)
Enda ikke møtt en flekk den ikke takler. Gnir inn å lar ligge en times tid, før jeg hiver det i maskinen
 
Her bruker jeg gallesåpe. Fukter asap, gnir inn gallesåpe og vasker det på 40 grader(fjerner ikke såpa) Kokvask om det er avføring ;)
 
Back
Topp