Flekk på bord

puusen

Forumet er livet
var det ikke noen her inne som hadde fått flekker på mørke bord (har bombay).

fikk dere det bort?

har fått flekker etter varme..

Vi fikk det på vårt bord (kirsebærfarget), men klagde og fikk nytt. Mente på at de nevnte at rødsprit kune hjelpe.

Har våtflekk på vårt bombay-bord[:'(] Blitt "bobler" i lakken, og går ikke bort[:'(][:'(]

ja fikk også d på bomby bordet vårt. vask med grønnsåpe. det vil gå vekk etterhvert

Jeg har jobbet på Bohus og solgt disse bordene. Dere kan kjøpe en voks og ha på, da vil merkene gå bort. Kan også prøve å vaske med aske, ikke alltid det går, men voksen virker. Bordet tåler dårlig vann/veske, bør bruke bordbrikker på det.[;)]

klarte å søle neglelakkfjerner på det første dagen jeg da[8D] har forsvunnet mye av seg selv heldigvis. skal kjøpe nytt når mia har blitt større.

ORIGINAL: Cillia

Jeg har jobbet på Bohus og solgt disse bordene. Dere kan kjøpe en voks og ha på, da vil merkene gå bort. Kan også prøve å vaske med aske, ikke alltid det går, men voksen virker. Bordet tåler dårlig vann/veske, bør bruke bordbrikker på det.[;)]

noen spesiell type voks?

Ja, mener å huske det er en bivoks med farge, men de vet det på bohus, er ett vanlig problem[;)]

Back
Topp