Flekk på øyet hos baby

tiia85

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Babyen på tre mnd har fått en flekk på øyet prøvde å ta bilde men fikk det ikke til. Det er en rødbrun flekk på ca to-tre mm diameter som ligger nesten inntil pupillen. Jeg er usikker på om hun har hatt den en stund eller om den har kommet nå de siste dagene.
Har noen opplevd noe lignende?
Jeg skal stikke innom helsestasjon i morgen, men anså det ikke som legevaktmat da hun ikke plages.

Har en flekk på øyet selv. Har blå øyne med en brun flekk i. Hvis du er skeptisk og trur det er noe farlig så burde du ringe legevakt. Man skal altid stole på magefølelsen.

Har en flekk på øyet selv. Har blå øyne med en brun flekk i. Hvis du er skeptisk og trur det er noe farlig så burde du ringe legevakt. Man skal altid stole på magefølelsen.
Jeg har også blå øyne med en brun flekk i det ene øyet.
Jeg har også en brun flekk i det blå. En venninne også :)

Takk for svar :-)
Ser jeg har skrevet feil, for flekken ligger i det hvite, altså ikke inntil pupillen, men inntil iris (er det ikke det det heter?), ammetåka slår til..
:p
Ringte en sykepleier som sier det høres ut som sprengt blodkar, og så tar jeg turen innom hs i morgen :-)

Takk for svar :)
Ser jeg har skrevet feil, for flekken ligger i det hvite, altså ikke inntil pupillen, men inntil iris (er det ikke det det heter?), ammetåka slår til..
:p
Ringte en sykepleier som sier det høres ut som sprengt blodkar, og så tar jeg turen innom hs i morgen :)
Ok. Den er grei. Bra du ringte da. Ammetåke/ babytåke ( som jeg kaller det siden mine får mme) er noe alle kjenner til.

Back
Topp