Overrasket•mamma•til3
Glad i forumet
Selv kjenner jeg på bekymringene denne gangen. Vet ikke om det er fordi jeg er eldre, eller fordi det kom som en overraskelse, og jeg ikke var forberedt på desse tankene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bekymrer meg fordi jeg er "gammel" og hvordan vi skal løse det praktisk i heimen, med to fra før. Engster meg for hva familien vil si og kollegene. Er så lett å bli såret når jeg er full av hormoner og engstelig fra førhar mistet i uke 12 mellom barn nr 1 og 2. Selvfølgelig noe engstelig for å oppleve det igjen. Usikker på det med tidlig ul og fostervannsprøver… Alt i alt kom dette litt brått på og tenker mye. Altfor mye
God blanding av glede og engstelse. Desverre plager det meg mest hva andre vil si… selv jeg ikke bør…
![]()
må ha ny bil og egentlig helst nytt hus... Hehe men vi får vell bli boende trur jæ, kanskje bygge på med åreneJa, må bare prøve å tenke positivtKjenner meg igjen i det med altfor mye tanker.
Ble selv overrasket av resultatet på testen, og har litt blandede følelser. Mine tidligere graviditeter har ikke vært så gode, og fødslene er jo et kapittel for seg selv.
Lurer litt på hva familie og venner vil si da jeg har vært så bombesikker på at vi var ferdige med småbarn..Men men, en ting om gangen, så går det nok bra dette også.
Bekymrer meg fordi jeg er "gammel" og hvordan vi skal løse det praktisk i heimen, med to fra før. Engster meg for hva familien vil si og kollegene. Er så lett å bli såret når jeg er full av hormoner og engstelig fra førhar mistet i uke 12 mellom barn nr 1 og 2. Selvfølgelig noe engstelig for å oppleve det igjen. Usikker på det med tidlig ul og fostervannsprøver… Alt i alt kom dette litt brått på og tenker mye. Altfor mye
God blanding av glede og engstelse. Desverre plager det meg mest hva andre vil si… selv jeg ikke bør…
![]()
Hei Jeg kjente meg litt igjen i innlegget ditt; trist å høre at dere har opplevd å miste. Selv er jeg 39 og mor til 4, en gutt (eldst) og tre jenter. Har alltid ønsket meg stor barneflokk, og er lykkelige sammen, til tross for at vi bor i et gammelt oppusningsprosjekt hvor noen av barna sover i samme rom. Har på en måte aldri følt meg 'ferdig' med å få barn; og når jeg nå nærmer meg 40, har vi tatt en sjanse, og sagt at hvis det er meningen med et barn til,så er det nå.. Er i dag 3 dager forsinket med det månedlige,og synes jeg merker at noe er på gang.. Akkurat som deg, så får jeg plutselige 'anfall' hvor jeg tenker på hva andre vil si. Heldigvis har jeg en mann som beroliger meg med å si at det er vårt livBekymrer meg fordi jeg er "gammel" og hvordan vi skal løse det praktisk i heimen, med to fra før. Engster meg for hva familien vil si og kollegene. Er så lett å bli såret når jeg er full av hormoner og engstelig fra førhar mistet i uke 12 mellom barn nr 1 og 2. Selvfølgelig noe engstelig for å oppleve det igjen. Usikker på det med tidlig ul og fostervannsprøver… Alt i alt kom dette litt brått på og tenker mye. Altfor mye
![]()