Fleire?

junjul

Blir kjent med forumet

Kom å tenke på idag korr sint eg blir hvis eg får SA og alle dager med kvalme bare var helt unødig... :( 

huff.. fleire som er redd at det kanskje går galt?

Har vært inne på samme tanke. Håper virkelig dette går bra, for orker ikke gå oppigjen disse ukene...

Er selvfølgelig veldig redd for at det skal gå galt, men hadde ikke akkurat tenkt på kvalmen hvis det skjedde...

Nei, da hadde seff ikke eg heller.. men det var den eg tenkte på no :P

Celin Marie skrev:
Er selvfølgelig veldig redd for at det skal gå galt, men hadde ikke akkurat tenkt på kvalmen hvis det skjedde...

junjul skrev:

Celin Marie skrev:

He he, ekstrem kvalme om dagen? 

For å sei da milt ja :P hehe.. Var såååå nært å kaste opp inne på Rema i sta...

Celin Marie skrev:

junjul skrev:

Celin Marie skrev:

He he, ekstrem kvalme om dagen? 

Har ikke hatt noen bekymringer rundt det egentlig. Men nå har jeg aldri mistet før s kan være derfor.

Må være tungt å bekymre seg slikt hver dag. . Sendr over noen trøstklemmer.

j02j06g09?13 skrev:
Har ikke hatt noen bekymringer rundt det egentlig. Men nå har jeg aldri mistet før s kan være derfor.

Må være tungt å bekymre seg slikt hver dag. . Sendr over noen trøstklemmer.

Ja, men prøver å la være å tenke på det :) men takk for varmende ord :) 

Nei, tenker egentlig ikke på det. Men når du nevner det, så tenker jeg på det med skrekk og gru. Det hadde vært forferdelig tøft... huff og huff...

hehe det jeg sier nå er (siden det er sjanser for at det har gått galt her) at om det har gått galt håper jeg hormonene går fort ut av kroppen for akkurat nå er jeg småkvalm noen ganger i løpet av dagen og jeg har vondt i bekkenet.
Og det må jo være unødvendig med disse plagene om det ikke skal komme noe godt ut av det...

ja tenker litt på det, men ikke sånn kjempe masse.. er ikke helt innforstått med at jeg er gravid en gang, men jeg har jo mistet før i uke 11+5 så vet jo at det kan skje..

Tenker på det hver gang jeg trener.

Men jeg tenker som så at, jeg har mistet 3 ganger før, å tenker nå da heller posetivt, å skulle jeg miste, så hadde jeg alt vært i den situasjonen. tror ikke jeg ville ha mistet seint, men det er jo minopptimist da.

Prøver å tenke posetivt, kan ikke gå å tenke negativt hele tiden, da blir en jo gal :P

Men ja, tanken kommer innimellom, men forsvinner fort igjen....

livredd!!!
sikkert for det første at det har tatt så innmari lang tid å endelig bli gravid...
så ser virkelig frem tidlig ul så jeg kan se hjerte slår

Ka regner du som "seint" da? :)

Tina pusen skrev:
Tenker på det hver gang jeg trener.

Men jeg tenker som så at, jeg har mistet 3 ganger før, å tenker nå da heller posetivt, å skulle jeg miste, så hadde jeg alt vært i den situasjonen. tror ikke jeg ville ha mistet seint, men det er jo minopptimist da.

Prøver å tenke posetivt, kan ikke gå å tenke negativt hele tiden, da blir en jo gal :P

Men ja, tanken kommer innimellom, men forsvinner fort igjen....

Back
Topp