Fleire som er sjukemeldt her inne...?

fruvår

Snart tobarnsmor <3
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Da har eg vore sjukemeldt siden tidlig i mars... pga sterk svangerskapskvalme. Og i dag skal eg prøve å dra ut på jobb på dialogmøte 1. Uff.. grur meg. Kjenner jo at formen min er elendig, så skjønner ikkje heilt kva eg skal der ute enda.. men. Ein har vel ikkje noko valg? :(

Har ikke kvalmen begynt å gi seg ennå?

Nei... Er i dag 12+3. :-( forje svangerskap varte kvalmen til sønnen min var ute. Kasta opp 12 ganger berre under fødselen.. Sukk. Håper og trur at dette svangerskapet blir betre ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er alltid litt tungt å begynne igjen ettter man har gått lenge heme, men man kommer fort inn i det igjen.

Off, misunner deg ikke. Jeg fungerte ikke fram til uke 12, så ble jeg litt bedre fram til uke 13 og ultralyden, og nå (13+6) merker jeg igrunn ingen ting lengre. Jeg går i ett i 8t på jobb, så jeg har igrunn ikke tid til å bli kvalm og sliten, men jeg kjenner det i ryggen litt.
Håper det går over for deg også, vet ikke om du har fortalt folk rundt deg om graviditeten, men hos meg hjalp det når jeg fikk fortalt om graviditeten til bestevenninna mi og foreldrene mine etter ultralyden :)

Hei
Kvalmen sitter fortsatt i her. Er snart 15 uker.
Ønsker deg lykke til! Jeg har snakket med sjefen og slipper å ha et slikt oppfølgningsmøte pga formen. Er ikke noe de kan tilrettelegge uansett.

Ikke sykmeldt men på svangerskapspenger resten av svangerskapet...

Sent from my iPhone using BV Forum

hr du prøvd akupunktur? jeg gikk i tre-fire uker før det fungerte og fortsetter nå fremover for å slippe å bli kvalm igjen.

Har vore sjukmld sidan 24 februar! Er sjukmld over påske! Håpar eg er klar for litt jobbing igjen da! Hadde to dagar i beg av veka, der eg ikkje direkte var kvalm...men dei to siste dagane har eg vore småkvalm igjen! Er blitt forkjøla og :( so gjere vel ikkje formen bedre!

Ipaden min <3

Last edited:
100% sykemeldt si slutten av februar. Først pga blødninga, og no pga bekkenløysing :confused:
Foreløbig sykemeldt ut mai, men blir nok resten av svangerskapet :(
Va hos fysioterapeut i dag, og om eg ikkje blir bedre, så ende eg snart opp med krykker...

Møtet gjekk fint :) Sjefen såg kor dårlig eg var, og sendte meg berre heim att. Tilrettelegging var ikkje mulig, enda. Eg skulle sjølvsagt ønske å komme raskt tilbake til jobb, for eg savner det. og alt er mykje betre enn å ligge utslått og i svime på sofaen dag etter dag. Men når formen først er sånn.. har eg ikkje noko å gjer på jobb heller. Er så heldig så har ein super mann som tar alt med sønnen vår, jobber meir enn 100 %, lager middager og jobber oppe i andre etasje med husbygging om kvelden.

Møtet gjekk fint :) Sjefen såg kor dårlig eg var, og sendte meg berre heim att. Tilrettelegging var ikkje mulig, enda. Eg skulle sjølvsagt ønske å komme raskt tilbake til jobb, for eg savner det. og alt er mykje betre enn å ligge utslått og i svime på sofaen dag etter dag. Men når formen først er sånn.. har eg ikkje noko å gjer på jobb heller. Er så heldig så har ein super mann som tar alt med sønnen vår, jobber meir enn 100 %, lager middager og jobber oppe i andre etasje med husbygging om kvelden.
Bra møtet gikk fint:) er jo vanskelig å tilrettelegge når formen er elendig.
Mannen min må og dra lasset her hjemme. Han har faktisk blitt mye flinkere til å rydde opp etter seg med en gang:) så helt bortkastet har det ikke vært:)

Back
Topp