Fleire babyer som har gjort dette..?

Babyglede

Elsker forumet
På tirsdag og nett isted har Jacob sovet søtt, så bråvåkna og HYLSKREKE, og då meiner eg HYL!! Han har aldri skreket så intenst før, han pleier være utrulig stille. Med ei gong me har løfta han opp har det blitt stille. Men eg har jo rista av bekymring lenge etterpå...
 
Ingen? :)
 
På tirsdag og nett isted har Jacob sovet søtt, så bråvåkna og HYLSKREKE, og då meiner eg HYL!! Han har aldri skreket så intenst før, han pleier være utrulig stille. Med ei gong me har løfta han opp har det blitt stille. Men eg har jo rista av bekymring lenge etterpå...
Min har gjort det siden hun var noen uker gammel. Jeg tror hun drømmer. Noen ganger hyler hun nemlig mens hun fremdeles sover men andre ganger våkner hun og vil ha trøst.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sniker... Jeg har opplevd det med min gutt noen ganger. Han er tre måneder. Han har bråvåknet når bilen har stoppet, og hylgrått, og når han har sittet i vippestolen på kjøkkenet, og sovnet mens jeg har f.eks brukt stavmikser eller støvsuger, så har han bråvåknet og hylgrått. Et par ganger har han skreket i søvne, men ikke våknet.
 
Sniker. Min frøken gjorde akkurat det samme for noen uker siden, det virket som om hun var livredd og hev etter pusten, men så fort jeg tok hun opp så var alt bra :) har ikke skjedd flere ganger, så jeg tenker kanskje at hun bare drømte :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min har gjort dette flere ganger, tror det er drømmer jeg, for før jeg rekker bort til vugga(noen meter) så er hun helt stille og sover fortsatt!:O skal si jeg ble forundret første gangen;)
 
Har hendt her også. Jeg tror også det er drømming, da han gjør det i søvne, og sover like rolig etterpå.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hu lille her gjør det innimellom
Jeg tror hun har mareritt i den forstand bebier har det
Så lenge hun roer seg når hun merker jeg eller pappaen er der, så stresser jeg ikke med det :)
 
Back
Topp