Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Æ kainn spis å spis å spis heile tia, stadig sulten..fleir som har d sånn? Heldigvis itj lagt på mæ meir enn 2 kg, men me tanke på spisinga så skoilla d ha vorre 10 kg
Noen dager er jeg supersulten hele tida, mens andre dager spiser jeg kun for at jeg må.. I dag har jeg hatt ulvehunger og null overskudd til matlaging. Jeg har spist masse brødskiver og pølse i brød til middag... Altså null ordentlig mat, kun fjas. Tror det er derfor jeg har vært så sulten. Så til kvelds stekte jeg egg, litt mer næring i.
Samme her dessvere! :(
Itilegg blir det alt for mye godt!! Greier ikke stoppe! Is, godteri, sjokolade, frokostblandi g(usunn)!! Greier ikke la være. Kjønner ikke. Jeg var jo så flink lenge. Spiste nesten ikke NOEN TING. Hvertfall ikke i ukedagene. Nå er alt som er usunt godt, og dessverre, alt sunt ikke fult så godt. Spiser masse druer da, kan spise en pakke i slengen!! Vet ikke om det er helt bra heller :/
Går med konstant sug i magen. Prøver å være flink, 13 kg har kommet snikende allerede så her gjelder det å styre seg:( jeg spiser egentlig det samme som før, men litt flere knekkebrød og mengder med frukt og grønt. Jeg spiste en pose minigulrøtter etter lunsj pluss to epler og en banan. Er like sulten ennå:(