Fleir som "blomstrer"?

snegl

Betatt av forumet
Er det fleir som "blomstrer" i ansiktet? Eg har fått så sinnsjukt med ureinhud på hake/kinn. Er så utrulig frustrerande, har mest lyst til å stikka hove i jorde. Sist graviditet hadde eg omtrent ingenting, men då var eg kvalm/uvel til veke 14. Denne gangen har eg ikkje hatt nokon symptom, men derimot hatt urein hud sidan ca 1 mnd. etter at eg blei gravid.:-/ jobber i butikk og føler meg jo ikkje vel å stå der når eg ser ut som pizza. Nokon som har tips? Har begynt å kutta ut sukker og div matvarer som kan gi ureinheter.
Ellers gleder eg meg til ul den 1 september:-)  spent på å sjå om alt er bra med den vetle og om me får sett kva det er :-)

Heile panna og haka og rundt munnene er det pizza flekker emoticon 
Helt forferdeligt... Har ikkje hatt det i dem andre svangerskapa,så håper det forsvinner etterpå:)

Ja, jeg ser helt fantastisk ut jeg også Var det samme forrige gang også. Da prøvde jeg å bytte hudpleiemerke, selv om jeg alltid har vært fornøyd med det jeg bruker til vanlig. Å bytte var en kjempetabbe, da ble jeg enda verre. Så jeg bare bruker mitt samme merke. Det heter Exuviance og er (vanligvis) helt fantastisk mot kviser. De selger det på hudpleiesalonger, men jeg kjøper det billig på ebay. Når jeg kjøper mye går portoen pr produkt ned også. Bare husk å spørre selger om de kan krysse det av som gave så du slipper toll.

Masse små kvisegreier på haka, sånne små hvite. Ellers har ikke huden vært så ille.

Har ikkje hatt kviseproblem før... Men fra dag 1 i graviditeten har eg sett ut som ei kjøttkake ja!!  I  4 mnd nå............. Ikkje så gøy nei.... Og de e vonde og innebygde mange av de... Har prøvd ut Chanel sin ansiktsvask og ansiktskrem nå og føler allerede eg er blitt bedre etter bare 4 dager! Ellers så kan eg òg anbefale body shop sin grønne ansiktsvask for blemished skin!

ja det hadde jeg sist og det har jeg nå å. gutt begge gangene. masse kviser. da jeg gikk gravid med 1 og 2 så hadde jeg ingen kviser (jenter).

Godt å høre at det ikke bare e mæi.
Æi ser ikke ut i ankitet og det va helt likens forje svangerskap. Da sa alle at det kom til å forsvinne ut i svangerskapet, men det gjorde det ikke. Følte faktisk at det aldri blei så mye bedre etter fødselen heller:( Håpe det gjør det denna gangen.

Jeg er helt motsatt, jeg har noen kvisr og uren hud til vanlig, så når jeg er gravid er huden nesten prikkfri

Ja, jeg sleit skikkelig! Panna, kinnene, rundt haka, halsen og brystet så ikke ut! Og da har jeg aldri slete med kvise noe spesielt, bare ei og anna her og der.
Men det har heldigvis begynt å gi seg! :) Bare noen få igjen i panna, på halsen, og brystet. Deilig! Føler jeg kan gå ut nå uten å føle meg som et pizzatryne :P

"Kjekt"(om eg kan sei det sånn) å lese at fleir òg har det problemet. Satse på at det forsvinn etter graviditeten eg òg. Her har eg òg litt store røde og vonde kviser så sjølv om eg sminker over dei føler eg at dei synest.
Fru hottentott: Håpe dei forsvinn etter fødsel, ja:-) Føle seg liksom litt krasja i ansiktet eller kva eg skal kalla det. Og spesielt "kjekt" er det jo å snakka med folk som tek seg i ansiktet når dei snakke med deg akkurat der du har utbrudd. Men det er vel ein refleks me menneske har.
Pukka: Det er skikkelig kjipt og utrulig bale når du har bytta frå eit merke som funka då til eit som forverra alt:-/ Trur det var der eg gjorde feil i fjor. Bytta frå Mary Kay til MD og har vel gjevnlig dette året hatt utbrudd i forskjellige dosa på hako. Så dei få kvisene eg ville ha vekk før då eg brukte Mary Kay dei var jo eigentlig bagatella i forhold til dei eg har hatt/har no. Kanskje eg skal prøve exuviance.:-)
Sugarplum Fairy: Får håpe dei små forsvinn :-) Men ellers er du heldig då som har hatt ei grei hud så langt.:-)
Muffen23:Den ansiktsvasken for blemish skin den roer huden?Ja det er skikkelig bale med urein hud. Føle deg som ein 14 åring når du eigentlig er 10 år eldre:-/
Turboquattro: Kanskje det er noko med guta?:-P at med dei får ein urein hud og med jenter fin?:-) Her har me ikkje vore på UL endå så me veit ikkje endå kva me får.
Fomle83: Får håpe det gir seg etter dette svangerskapet. Fekk du masse arr etter det første eller var du flink og ikkje klorte? (eg er ikkje så flink til å la vera med å pirka)
Sånn hud som du Alvepike har, hadde eg første graviditeten og trudde at denne gangen skulle eg vere like heldig, men den gang ei. Og det er så herlig å kunna gå ut og faktist blomstra uten kviser:-)
Så herlig å endelig kunna gå ut og ikkje føla seg som ein pizza, Mamasusi. :-)

Back
Topp