Fleir me stikninga/smerta

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
i livmora/nedentil....???
Æ kainn itj husk at d gjor så vondt,dæm første gangan æ gjekk gravid...
E d sånn at d blir verre for hver gang man går gravid   :)
Kjenne ubehag heile tia, å bynne å bli redd for at d e nå gæli :/
Får håp d blir likar imårra

Jeg har ikke smerter på den måten, men sånn ubehag som når mensen kan komme når som helst... 

Jeg plages mye med stikninger i livmora og rundt eggstokkene... Mange ganger kan de være så intense, det er kjempevondt.. Men uansett hvor ofte de kommer og hvor vondt det enn er noen ganger, så er det helt vanlig, har jeg fått fortalt. De skal bare vare i noen sekunder, toppen et halvt minutt kanskje - tyder på at spiren utvikler seg :)
Så jeg lar meg ikke bekymre selv om det er fryktelig slitsomt til tider.

Her kjennes det ut som om mensen er rett rundt hjørnet og av og til stikker det skikkelig til og det er kjempevondt!
Men er ikke noe verre enn forrige gang, tror jeg.

joda- samme her også. Kjennes som før mens egentlig. Har mer eller mindre konstant murring og innimellom stikker det men ikke sånn "au" vondt da..
13 år siden forrige gang og klarer ikke si jeg husker noe sånt fra dengang:) Var mer eller mindre helt normal til jeg ble så stor at jeg ikke fikk på meg sko selv..
Ette å ha snakkket med lege og lest så er jeg kommet frem til at det er veldig normalt men håper det gir seg etterhvert for jeg går jo å "kjenner "på det og småtenker på det!

Back
Topp