Fleecevognpose?

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Nå som det etterhvert blir kjøligere i været vurderer vi å kjøpe en fleecpose eller en tynn vår/høstpose, noen som har en å anbefale? Lyst på voksi colibri, easygrow eller minene, men det er jo så dyrt :p Minene er ikke så ille da, men vet ikke om vi bør ha fleece eller noe annet.. Tips? :D

Holder meg til dyne og skinn. Med stormtrekket over er det så lunt inni der. Tar et pledd under dyna når det blir kaldere. Så holder det fint til Vinterposen må i. :)

Vi har en hjemmesydd fleecepose etter storesøster. Men den er mye kaldere enn dyna. Blir sikkert grei neste sommer når de små pleddene er for korte og han sparker mer av seg. :)

Vi bruker også bare dyne og legger etterhvert skinnet i vogna nå når det begynner å bli kaldere i været. Pakker han inn i et ullpledd under dyna om det er litt ekstra kaldt men likevel for varmt for skinnposen... Har på han tynn ull i vogna når graderstokken kryper litt nedover :)

Vi har easygrow og voksi urban etter storebror. Sikkert deilig med en tynn tynn pose nå tidlig høst, vi bruker like gjerne tepper og dyner

Last edited:
Takk for svar :) Blir nok bare å bruke dyna så lenge vi kan med skinnet og ullklær, evt et ullteppe eller noe frem til dunposen må fram :)

Ja det er denne typen jeg sikler på, den er jo bare sååå fin! Synes du den varmer nok? :)
Den varmer kjempegodt! Og det å kunne bruke den som leketeppe blir flott utover høsten. Det gjør det enklere på barselsyoga og babysang i kirken :)

Den varmer kjempegodt! Og det å kunne bruke den som leketeppe blir flott utover høsten. Det gjør det enklere på barselsyoga og babysang i kirken :)

Høres veldig bra ut :) Får ta meg en tur å kikke litt på den tror jeg ;)

Back
Topp