puusen Forumet er livet 18 Aug 2010 #1 som er på tilbud nå. den 2-delte. gjelder tilbudet også den med seler eller er det normal pris på den?
som er på tilbud nå. den 2-delte. gjelder tilbudet også den med seler eller er det normal pris på den?
TinaCelineeey Forumet er livet 18 Aug 2010 #3 tror det er den med seler... Jeg fikk vartfall med seler[:)]
R Ruby Gloom Elsker forumet 18 Aug 2010 #5 Mener det sto i annonsen at det gjaldt med seler også. Men når jeg var i butikken å kikket igår, så var det bare de "vanlige" buksene igjen..
Mener det sto i annonsen at det gjaldt med seler også. Men når jeg var i butikken å kikket igår, så var det bare de "vanlige" buksene igjen..
puusen Forumet er livet 18 Aug 2010 #6 fant de på nettsida[:)] men 150 i frakt da??? det blir jo billig... ingen snille sjeler som skal innom barnashus i nærmeste framtid?
fant de på nettsida[:)] men 150 i frakt da??? det blir jo billig... ingen snille sjeler som skal innom barnashus i nærmeste framtid?
*Musti* Forumet er livet 18 Aug 2010 #9 ORIGINAL: puusen fant de på nettsida[:)] men 150 i frakt da??? det blir jo billig... ingen snille sjeler som skal innom barnashus i nærmeste framtid? Skal innom der i dag [:)]
ORIGINAL: puusen fant de på nettsida[:)] men 150 i frakt da??? det blir jo billig... ingen snille sjeler som skal innom barnashus i nærmeste framtid? Skal innom der i dag [:)]