• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Fleecedress!

Linma90

Forelsket i forumet
Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt en fin fleesdress?
I hvit/beige eller rosa?
Leita OVERALT på nettet å klarer ikke komme på hvor jeg ikke har sett[&:]
Gjærne en med føtter..
Har kjempe lyst på denne på bilde, men str 74-80 var utsolgt[:(][:(]

Har dere noen fine som dere er fornøyd med?

Hadde en lignende en, som jente nr 1 brukte, men finner den ikke igjen[:(] Men mente jeg kjøpte den på cubus. Men det er nå over 3 år siden...

Jeg er kjempefornøyd med fleecedresser fra Meetoo, men de er jo ganske fargesprakende [:)][:)]

jeg kjøpte en på Cubus, fra mohini til første jenta ( en stund siden nå.. hehe). den var ganske lik den du har bilde av der. Men den er nå for liten (strl 64) så det er kjipern.

Håper du finner [:D]

ORIGINAL: Vugge

De har masse av det på Cubus så jeg sist jeg var der.. :)
Har en av de som var der men liker i grunn ikke fleece for ho blir bare klam og svett av det[8|]

Takk.. Da skal jeg kikke der imorra[:D]
Blir svett og klam her også, men ikke om det er stoff og ikke fleece inni[:D]
Men da var hu mindre så håper det er sånn nå også, får bare prøve[:D]

Sjekk nederst på denne siden - deilige!
Har en dress fra baby GAP og den er super deilig :-)
http://www.gap.com/browse/category.do?cid=7190

åsså her på ellos http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=45991&productId=288108&sellingflag=Prediction&ST=Predictor - proddet1&pos=Predictor - proddet1 - Pos 1

ORIGINAL: Lenelill

Sjekk nederst på denne siden - deilige!
Har en dress fra baby GAP og den er super deilig :-)
http://www.gap.com/browse/category.do?cid=7190

GAP sender ikke til norge då.. men ja di er super herlige , kjøpte sånn til venninnen min når jeg var i london(hu har termin nå i feb.)

ååå...så synd da!
Jeg kjøpte min på asos.com, men de selger tydeligvis ikke barneklær lenger.

Jeg har bare en ting å si: REIMA sin fleecedress er GENIAL [:D][:D] Isaak har en i hvitt i str 56, og han bruker den enda.. og han er en stor gutt. Nå begynner den å bli litt i minste laget, men jeg skal kjøpe ny... for om jeg kjøper den litt stor så bruker han den til høsten også.

Den Isaak har er sånn at du kan velge om du vil ha åpne føtter og hender eller lukket [:)] VELDIG bra kvalitet på fleecen... Jeg er sær på fleeceklær, orker ikke dårlig fleece nemlig. Denne her har jeg vasket mange ganger og den blir bare deiligere og deiligere.

Ikke er den veldig dyr heller, ca 300 kr tror jeg. Og de har den i masse farger.

http://www.reima.fi/no/kolleksjon/chipmunk/

cubus

barnas hus - reima - eg har denne i lilla:

Jeg har også reima sin! Den er super. Men herrefred så store i størrelsen! JEg fikk en i 62, og tenkte at jeg måtte bytte, for hadde så mange andre dresser i 62. Bytta derfor til 68, o den er diiiger! Jeg bruker den litt nå, for den er veldig god og varm, og jeg får masse klær under. Min sønn er nå på 68, men mistenker at denne dressen kan brukes til høsten igjen og. Det er jo brettbare føtter og hender, så da varer de jo ei stund! :)

ORIGINAL: Mariamia

Jeg har også reima sin! Den er super. Men herrefred så store i størrelsen! JEg fikk en i 62, og tenkte at jeg måtte bytte, for hadde så mange andre dresser i 62. Bytta derfor til 68, o den er diiiger! Jeg bruker den litt nå, for den er veldig god og varm, og jeg får masse klær under. Min sønn er nå på 68, men mistenker at denne dressen kan brukes til høsten igjen og. Det er jo brettbare føtter og hender, så da varer de jo ei stund! :)

Jepp, min bruker sin i 56 enda.. hehe... Skal kjøpe en i 74, for det er største størrelse i denne modellen, og da regner jeg med at han kan bruke den til høsten [:D]

Hvilken farge har du den i?

ORIGINAL: Mariamia

ja eg e så enige! eg kjøpte i str 68...hu nærme seg den str nå og an kunne likesågreit vært i 70 eller mer altså kjempe stor og gode...greit når en kan som du seie ta og vri enden på ermene og beinå sånn at det blir tøffel og vott på en måte..ikke for tykk e an heller :D hu som solgte an sa at hu hadde ein sånnein te sine ungar og brukte lenge..

ååå tusen takk for kjempe masse fine ideer[:D]

Tror nok det blir en liten kikk på den reima dressen, så super deilig ut!

Tusen takk alle sammen[:D]

ORIGINAL: Linma90

ååå tusen takk for kjempe masse fine ideer[:D]

Tror nok det blir en liten kikk på den reima dressen, så super deilig ut!

Tusen takk alle sammen[:D]

eg har denna fra memini..fryse aldri å blir kje klam..

fås i blå å lilla o..

Back
Topp