Fleece fra stormberg

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Er den bra? Ser at de har litt fleece til en god penge her. Men hva er ultrafleece? Og microfleece?
Er dette tynn fleece? Så at de hadde tynn fleece på Obs, og vurderer å kjøpe dette siden lillemor ser ut til å klø av ull. Hun fryser ikke lett heller. Men kanskje Stormberg er et bedre alternativ?

ImageUploadedByBV Forum1444219179.968849.jpg

Jeg synes ofte de har like gode produkter på obs :) selv har jeg bare dårlig erfaring fra Stormberg da, så er ikke helt objektiv :P men her går det mye i obs når det er snakk om slike ting. Fleecekvaliteten pleier ikke å variere så mye på de enklere variantene :) er mer når man kommer over på de med windstop og sånne ting jeg merker stor spredning i kvalitet :)

Ja se der ja, noen som bruker både øynene og hodet her :D Ser ut til at jeg ønsker både ultrafleece og sherpafleece da. Har aldri brukt fleece som innerste lag før, men det burde vel gå? Vil ikke bruke masse penger på viskoselureriet, men jeg er litt usikker på hva det er som er best som innerste lag. Skal uansett kjøpe tykk fleece.

Har et familiemedlem som jobber på Stormberg og hun har masse fleece til seg selv derfra. Hun syns ihvertfall det er god kvalitet :)

Frøkna har nesten bare fleece fra stormberg. Kjempe fornøyd vi og de er romslige derfor lang brukstid. Nå har ikke vi prøvd fleece innerst bare som plagg nr 2. Men de er virkelig myke og behagelige så sikkert deilig også innerst :)

Jeg er veldig fornøyd. Med både kvalitet og pris. Kjøpte ett sett til datteren min for 79 kr pr del.

Jeg er veldig glad i fleecen til Stormberg :)
Vet ikke om det er ullfleece eller hvordan fleece de har, men frøkna som til vanlig har en hud som ikke er så glad i ull kan fint bruke den

Fornøyd med fleece derfra jeg ja. Går i vaskemaskin og tørketrommel uten at det krymper :)

Back
Topp