Flaut?

Bruker32ja

Blir kjent med forumet
Jeg er i uke 26+ 3, normal vekt, noen små problemer med bekkenet, men ingen ting å klage over.

På bussen i dag klarte jeg å miste bankkortet i gulvet og hadde ingen sjanse å komme meg ned å få plukket det opp igjen så busssjåføren måtte ta det opp for meg, er dette normalt :O ? Litt flaut :P trudde ikke dette skulle bli et problem så tidlig :O

Hehe, eg satt på flyet og hadde tatt av meg skona, og når eg skulle ta dei på igjen så rakk eg ikkje ned til golvet :P Kjente de og va litt flaut! Heldigvis var det kjæresten som satt ved siden av så han hjalp meg :)

Åh så "fint" at andre har det som meg! Jeg kommer meg rett og slett ikke ned på kne lenger- føler meg som en elefant om jeg MÅ plukke opp noe:/ jeg er jo litt overvektig fra før av, men jeg var ganske spretten og myk før jeg ble gravid. Nå er jeg stiv som en pinne:(

Jeg kan fortsatt bøye meg helt ned.. Er ikke godt trent og har en del ekstra kilo fra før

Merka magen ekstra i går kveld da jeg dusja å skulle barbere høna å leggene. Huff det var slitsomt å da inn så jeg at det går bare en vei :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe...jada...ganske slitsomt å bøye seg...håpløst å bøye seg forover...må sette meg på huk eller kne for den minste ting...

Jeg sliter veldig med bekkenet, og kunne faktisk tenke meg sånn krakk/stol i badekaret for å sitte og dusje på... ;) ja...sånn som gamle mennesker har ;) hehe....

Hehe...jada...ganske slitsomt å bøye seg...håpløst å bøye seg forover...må sette meg på huk eller kne for den minste ting...

Jeg sliter veldig med bekkenet, og kunne faktisk tenke meg sånn krakk/stol i badekaret for å sitte og dusje på... ;) ja...sånn som gamle mennesker har ;) hehe....
Ja det tenkte jeg i går å at hadde vært kjekt å ha :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det flotte er jo at magen vokser og at vi begynner å merke at vi er gravide på en annen måte :D koser meg masse som gravid og føler at viss jeg må la noe ligge på gulvet i butikken fordi jeg ikke får opp d jeg mistet så får d bare være, for det er såå mye koselig med å være gravid :D

Det flotte er jo at magen vokser og at vi begynner å merke at vi er gravide på en annen måte :D koser meg masse som gravid og føler at viss jeg må la noe ligge på gulvet i butikken fordi jeg ikke får opp d jeg mistet så får d bare være, for det er såå mye koselig med å være gravid :D

Helt enig :) det er bare såå stas å få strutte med babymagen :) :)

Back
Topp