FLAUT!

FrkLykkelig

Spire i magen <3
Oktobermirakler 2013
Men jeg må spørre.. Er det flere der ute som får vondt i magen etter orgasme? :P har ikke hatt det tidligere (før graviditet.) Føles som mens smerter/"må-på-do-kanskje-men-må-ikke-likevel." Huff dette er flaut :P

Sniker innom og svarer;) i de første ukene, ca 4-6/7 fikk jeg helt sinnssyke menskramper rett etterpå! Føltes som alt bare vrengte og vridde seg:p varte ikke sånn super lenge da:) så nei, du er ikke den eneste;)

Hadde også problemer med de de første ukene i svangerskapet. Holdt på å besvime ene gangen..så vondt var det. Men det går seg nok til :)

Ja, kan bekrefte at jeg har hatt liknende opplevelser.
Håper bare ikke det blir som forrige svangerskap, ble verre og verre dess lengre jeg var på vei. Ikke at det var så mye aktivitet på den fronten, var i elendig form :S

Takk for svar folkens! Det burde ikke være så flaut å snakke om sex siden det er sånn vi fikk disse spirene våres ;) vi har faktisk bare hatt sex en gang etter at vi fant det ut. Men jeg leste at man faktisk burde være forsiktig hvis man har hatt to SA. Men uten om det er det bare å kjøre på :) så vi er veldig forsiktig! Trur ikke det blir så mye action fremover til vi har vært på UL om 3 uker :P

De smertene er for at livmor trekker seg sammen når man får orgasme:) Ikke noe farlig.. jeg hadde sånn fra uke 20 ca sist, men nå har jeg bynt allerede:p vi må bare ta det rolig.. værre vmhvis det er litt hard sex:p

Hadde litt brun utflod i går og vært trøtt og vondter siden 5-6 Dpo, ikke mye kos på gubben :p Prøvde på sex i morges, tok det helt rolig og det var veldig godt. Var nesten litt nummen nedentil og ekstra følsom. Er det vanlig? Kjentes nesten som om kroppen lå i varmt vann:) helt fantastisk :)

Back
Topp