Flaut....

lillechille

Forelsket i forumet
huff, har et aldri så lite problem...
har legetime imorgen, og jeg har en ung mannlig lege..jeg vet han er fra utlandet og er mørkhudet, problemet er at jeg har virkelig sansen for de og jeg tror han er fin...

Aldri møtt han før, men samboer har også han så blir jo dumt å skifte...Flaut å la han undersøke meg nedentil da! Er det noe de vanligvis gjør på 1ste svangerskapskontroll uansett liksom?

huff...synes det er generelt flaut med unge mannlige leger, spesielt nå når jeg vet han er mørkhudet!
Uff...

Hva synes dere om unge mannlige leger? hadde DU bytta?

Skjønner hva du mener, men heller en ung en enn en gammel gris, vel? :P

tviler på at han tar underlivsundersøkelse på deg, så det er nok ikke noe du trenger å bekymre deg for.. I forrige svangerskap nærmet i hvert fall aldri min lege seg underlivet mitt. Det skjedde kun ved tidlig ul og i uke 40 når jordmor sjekket om jeg var moden.. Lykke til!:)

Må jeg ha en gynekologisk undersøkelse?
- Det er en vanlig misforståelse både hos gravide og leger at man må ha en gynekologisk undersøkelse. Dette er ikke nødvendig med mindre noe i sykdomshistorien tilsier at det bør gjøres. Det er vanlig at kvinner under 25 år tilbys undersøkelse for å ta en klamydiaprøve.

Hentet fra denne siden hvor det står om det som skjer på første kontroll.

http://www.babyverden.no/Gravid/Kontroller/Hva-skjer-pa-forste-kontroll/

Takk for svar..Blei ikke undersøkelse og legen var ikke av den typen som setter meg helt ut så alt i alt ....unødvendige bekymringer!

Back
Topp