Flaut...

x1xtonje07

Forumet er livet
Fy søren, det er flaut å ringe rundt til alle kreditorene og si at jeg ikke kan betale regningene..!! Noen kundebehandlere er så sure også, og er tydelige på at de ikke liker meg fordi jeg har utestående regninger hos de...
I dag ble parabolen stengt også, men her var det heldigvis en veldig snill dame jeg snakket med som åpnet noen av kanalene mine igjen... helt sykt dette her... hele verden min er på en måte snudd på hodet, og jeg føler alt som har med penger å gjøre bare plutselig raser sammen...! Nå må jeg ringe rundt og tigge penger føler jeg, og det er ikke lett å skylde på sambo, for da virker det jo bare som om jeg prøver å legge skylden på andre... kan jo ikke brette ut historien min til disse menneskene heller, for de bryr seg pent lite om det - bare de får pengene sine er de fornøyd [&:]

huff.. skjønner deg godt jeg...
hadde det vært riktig så skulle det vært samboern din som skulle gjort det der....
men kan jo ikke stole på det....

Nei tror jeg skal ordne opp for å være sikker på at det blir gjort ja [;)] Det verste er at jeg spurte han senest  i går om han hadde betalt parabolen, og han sa at han hadde gjort det, men neida...!! Nå blir det også et gebyr på 350 kroner for å åpne et igjen, pluss et irriterende purregebyr [:'(] økte fra ca 900 til litt over 1200 på noen dager, og så pluss åpningsgebyret [&:]

herregud!!!!

synes synd på deg skal jo ha litt penger og leve for oxo !
du har jo to barn selv han ene spiser jo bare fra deg enda!
hvordan tar emilie dette da? at pappan harr flytta......

off,føler så med deg og tenker på deg!!synes du er kjempe flink jeg!!
var jo snilt av ho paraboldama og åpne noen for deg da[;)]
lykke til!!

ORIGINAL: Esereth

herregud!!!!

synes synd på deg skal jo ha litt penger og leve for oxo !
du har jo to barn selv han ene spiser jo bare fra deg enda!
hvordan tar emilie dette da? at pappan harr flytta......

Ja var kjipt det der... og jeg vet ikke sår jeg kan vente å få penger fra nav heller... er jo ikke så lenge til den 20. når pengene skal utbetales, men alle papirene er ikke i orden enda [&:] jeg har snakket med henne, og hun virker ok med det, men sambo var her i går og sånn, så det har ikke vært så store forandringer enda... hun maste endel etter pappan sin i går da, når han var ute en tur...så der kommer jeg nok til å merke det. håper bare han finner seg en leilighet her i nærheten etterhvert... hadde vært digg.

Det har vel gått opp og ned men han ja... men de siste årene har ting gått veldig bra, og han har tilsynelatende vært til å stole på. [8|]

her går det faktisk veldig bra ellers [:)] Filip spiser godt nå, så det var tydeligvis bare en overgangsfase eller noe.. han er ganske så forkjølet for tiden, så det kan jo være derfor.

jeg er heldigvis en sterk person ja, så jeg klarer meg nok gjennom dette [:)] For endel år siden falt sambo for en annen jente, og det var veldig vanskelig, for jeg ville jo at vi skulle være sammen... og etter at vi hadde vært borte fra hverandre i noen måneder, gikk vi heldigvis tilbake til hverandre... i denne perioden klarte jeg å få toppkarakterer på syv eksamener på to måneder, så denne gangen har jeg det heldigvis mye lettere i forhold til da [;)] har bare to eksamener nå [:D] hehe...

Det gjør det helt sikkert [:)] Er godt å ha dere her inne, jenter!! Godt å få tømt seg litt når ting ikke går så bra, og godt å dele gleder når man har det bra [:D]

håper det ordner seg for deg lille venn[:)]stolt av deg[;)]bamseklem fra bebbie

Takk! dere er så snille!! [:D]

Alt ordner seg for snille piker, sies det. Og det er noe jeg tror du er.

You go, girl!!!!

Huff.. utrolig kjedelig situasjon da..

Det ordner seg sikkert etterhvert!![:)][:)]

Back
Topp