Var på butikken tidligere, og hørte plutselig en stemme bak meg "Å eg kjennte deg nesten ikke igjen". . Eg ser bort på dama og vet jo at eg har sett henne før, men klarer ikke å plassere henne. Snakker litt om hvordan det går her og der osv. Så plutselig slår det meg, det er jo kjørelæreren eg hadde når eg tok lappen [:D]
Så eg tar likså godt å spørr henne hvordan det går med kjøringen [8|] Dama bare kikker litt paff bort på meg, "kjøring?? "
"Ja, har du kjøreskolen enda ??" spørr eg ... Og hun ser bare dumt bort på meg, å sier " NEI, asså.. ehh, Hade! "
Og i det er ser hun går ut døra, så går det opp for meg.. Det var jo ikke kjørelæreren, det var norsk læreren min fra påbygg [&o]
"Ja, har du kjøreskolen enda ??" spørr eg ... Og hun ser bare dumt bort på meg, å sier " NEI, asså.. ehh, Hade! "
Og i det er ser hun går ut døra, så går det opp for meg.. Det var jo ikke kjørelæreren, det var norsk læreren min fra påbygg [&o]