Flaut

neselo

Forumet er livet
Først må jeg bare si HURRA for 9 uker idag [:D]

Og ikke så høyt hurra til en kommentar jeg fikk på jobb idag. "Så fin babymage du begynner å få..." "Takk" Ehh forter meg å snakke om noe annet....
Greit jeg har lagt på meg litt og er ganske oppblåst om dagen, men livmoren vokser ikke over skambeinet før 11-12 uker... Så, takk for at hun minnet meg på hvor feit jeg ser ut. Samme hvor hardt jeg prøvde å holde inn magen resten av dagen så det ikke bra ut[&o][:'(][8D]

Gleder meg til magen strutter skikkelig og jeg føler meg ok med å vise den fram!

Fler som har fått kommentarer på magen?

selv om ikke livmora vokser over skambeinet enda er den hoven og vokser, noe som gjør at det skjer endringer i hele magen[;)] Derav større mage for noen av oss[:)] Bær magen med stolthet snuppa og ikke vær flau eller tro du ser feit ut[:D] Er en grunn til at det heter lykkelige omstendigheter[;)][:D]

Gratulerer med 9 uker også[:D][:D]

Har fått et par kommentarer selv, men sånn er det bare[:)]

ORIGINAL: honning84

selv om ikke livmora vokser over skambeinet enda er den hoven og vokser, noe som gjør at det skjer endringer i hele magen[;)] Derav større mage for noen av oss[:)] Bær magen med stolthet snuppa og ikke vær flau eller tro du ser feit ut[:D] Er en grunn til at det heter lykkelige omstendigheter[;)][:D]

Gratulerer med 9 uker også[:D][:D]

Har fått et par kommentarer selv, men sånn er det bare[:)]

hihi, takk.. ja er sant det.. men føler meg liksom ikke helt komfortabel med det enda [:)]

Jeg har ikke fått noen kommentarer enda, men jeg går ikke med helt strame klær. Men ikke veldig vide heller, men tror ikke noen tørr å spørre siden nå ser jeg bare "feit" ut. Gleeeder meg til magen kommer skikkelig frem!

vet du hva vennen, det betyr ikke at du er FEIT !!!! For det er tarmer og slikt som blir hovent pga. at du er gravid, greit det er ingen ekte babymage enda, men det er gravid mage likevel, vær stolt, la magen din strutte, vips er det baby som presser mot skinnet også

Gratulerer med 9 uker!
Vær stolt over magen din [:)]. Gravidmage er vakkert!
Har ikke fått kommentarer enda, men så er jeg bare i uke 6. Gleder meg sånn til å få babymage. Elsker å gå gravid [:)].

Søte dere [:)]

Gratulerer så mye med 9 uker min søte og kjære sladre snuppa <3 Nyt den fiiiiine magen din du <3

Hadde tatt det som en fin kommentar jeg da...[8D]

I går var det ei jeg kjenner som (jobber på legesenteret) tok på magen min og så " fine baby magen"[8D] Jeg er "bare" 6 uker...Så synes den var værre jeg da...Men artig da...[8D]

Men ja gleder meg til magen begynner å strutte...

ORIGINAL: nadja1986

Gratulerer så mye med 9 uker min søte og kjære sladre snuppa <3 Nyt den fiiiiine magen din du <3

har fått kommentarer på magen ja[8D]

type: "åååå, er det derfor du har lagt på deg den siste tiden!!!"

ehh.. jaa[8|][8D]

Gratulerer så masse med 9 uker[:)][:)][:)]

Ja, jeg vil vel si at magen min bare blir større og større. Jeg er bare 7+4 i dag, men da mannen min kom hjem på søndag så han på magen og lurte på hvor mange som egentlig er der inne[8D][:)] Ja, litt nervøs ja[:)] Så føler meg skikkelig feit og stygg for tiden[&:] Og så går jeg i klær som er gode til å skjule magen[:)] Vil ikke at noen skal merke noe eller spørre for jeg er ikke klar for å gå ut med det enda[8D][:)]

Grattis[:D] prøver å skjule den når jeg er blandt folk som ikke vet det enda, men når jeg kommer hjem er det ut med magan[:D]

Back
Topp