Flaut spørsmål!

Mammaigjenkanskje

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
hei hei.

Er det noen av dere som har ekstremt mye luft i magen? Jeg har det så ille med luftsmerter, spesielt når jeg ikke kan få ut lufta på jobb, da jeg jobber i butikk :grumpy:

Hei hei, jeg hadde det i forrige svangerskap. Kunne heldigvis gå på do ofte, men verken behagelig eller lite flaut til tider. Men, bedre å få det ut![emoji4]

Jeg har det, var værre i forrige uke så litt bedre nå. Går ofte ut på jobb å « lufter» meg.

Jeg er i uke 8 nå og har litt luft! Ikke noe voldsomt eller at det er plagsomt, men uvant for meg alikevell når jeg ikke pleier å få luft den veien- er en raper og har jeg luft så må jeg heller rape! Det kan også være flaut når man er ute blant folk Men lufta må ut!

Ja, helt forferdelig. Sånn at mannen egentlig vil rømme soverommet i løpet av natta! Noen morgener når jeg våkner er jeg skikkelig oppblåst, det er skikkelig ubehagelig altså.

Det har blitt bedre, men fy søren å ille det var en periode [emoji85] Mannen holdt på å dø av latter (heldigvis ikke av lukta) [emoji13] Jeg prøver å unngå mat som kan gi luft i magen for å ikke gjøre det verre. Sterk mat og løk er noe jeg prøver å unngå [emoji18]

Men altså, lufta må ut! Hvis ikke får jeg veldige luftsmerter og det synes jeg er enda verre [emoji85]

Ja, helt latterlig intenst i perioder! Var værst i starten, da var det KONSTANT, men nå r det litt bedre og varierer mer med hva jeg spiser. Mannen har heldigvis blitt vant til det og lar meg slippe unna med litt enkel mobbing. Venner og kjente har også blitt utsatt for «lyd-prump», så har bare måttet beklage meg og «skylde» på KnøTt. Det skjer helt plutselig alt fra når jeg bøyer meg til om jeg nyser- megapinlig! [emoji28][emoji854]

Back
Topp