flaut spørsmål. ..

Frøbert2016<3

Elsker forumet
Men er det farlig å ha sex...? Før uke 12...?
Hva om man har litt smerter i magen (livmora) etterpå...?

(Flaut.. 30 år og vet ikke sånt.. )
 
Ikke farlig i det hele tatt om du er frisk og rask! :) Jeg hadde veldig vonde sammentrekninger i livmora etterpå så styrte faktisk litt unna :p Men det gikk over etter 2-3 uker hos meg.
 
Bare å ha sex så lenge det ikke er vondt :) noen stillinger er bedre enn andre siden livmora vokser, men er bare å prøve seg frem.
Jeg fikk litt rød/brunt utflod etter sex i starten, men legen sa det var pga tynne slimhinner og ikke farlig :)
 
Ikke farlig i det hele tatt :) noen ganger etterpå så begynner jeg så smått og blø men det er ikke farlig sa legen. Og etterpå så får jeg litt vondt i magen men det går over :) bare og prøv dere fram angående stillinger,er ikke alle som er like gode ;)
 
Ikke flaut å lure på, man hører jo så mangt.
Hender hormonene gjør det litt mindre fuktig også, noe som igjen kan føre til blødning i allerede sensitive slimhinner. Bruk gjerne glidemiddel om du føler det trengs.
 
heldigvis ingen blødninger i sikte. *pjuh* men det ble litt ømt i livmora etterpå.. jeg er heldig som har en velutstyrt mann altså, men fy som han skremmer meg i svangerskapet! *ler*
 
er fortsatt øm :s ikke veldig fornøyd med det.. men jeg regner med at ting går bra. lenge siden sist...

*ler* hva man deler :p
 
Back
Topp