flauser/ morsomme historier?

*mmm*

Glad i forumet
har dere noen gode historier/ flauser å fortelle?

hmm, kommer ikke på noen fra meg selv akkurat nå, men svigermor hadde en fin en...

hun gikk i butikken og skulle ha klokkeradio, og spurte ekspiditøren om de hadde en klokkeradio med fine sanger... haha

Mormor har sagt følgende til mamma:

-Det gjør ikke noe for meg om de setter opp bensinprisene... jeg fyller bare for en 50lapp uansett så de tjener ikke noe mer på meg...

-Gjelder sertfikatet ditt i hele norge? min gjelder bare i horten (altså at hu ikke får lov å kjøre noen andre steder enn i horten)...

-Mamma kjørte bilen til mormor mens mormor satt på også gira hu opp i femte gir... da kom det fra mormor "hva er det du gjør?" mamma: "jeg girte opp i femte" mormor: "femte gir? nei det trenger jeg ikke" (hu visste ikke at bilen hadde 5gir... hu kjører alltid veeldig sakte... hehe)

Ellers har vi en teit ting jeg sa til sambo i vinter:

-Når det snør så mye som nå så trenger man ikke betale for parkeringa... parkeringsvaktene kan jo ikke se parkeringslappen uansett når det er så mye snø på ruta (jeg klarte å ro meg bort fra det da.. .heheh... gikk opp for meg da jeg hadde sagt det at parkeringsvaktene kan børste bort snøen for å se lappen) hehehe...

Lillesøss har sagt:

En halv kylling er den tørreste delen av kyllingen.

Mamma har sagt:

Hæ? er det lørdag idag? jeg trudde det var søndag imorgen...

Jeg har sikkert 100000 til, men nå kan dere se at IQ-nivået i min familie ikke er så høyt :P heheheh

hahahahaha, superbra! Skal skrive mer jeg og hvis jeg kommer på de dumme/morsomme tingene jeg eller andre har sagt...[:)]

Hehe[:D]

Jeg sto å snakka me ei på jobb, åsså begynte vi å snakke om blokka som vi bor i, om at det var noen nye som hadde flutta inn osv. åsså spurte hun meg om det var stor gjennomtrekk i  leilighetene. ( det hun mente visstnok var at om det var mange som flytta ut å inn osv [8D])
så jeg står der å tenker litt, ehm, nei egentli så er leilighetene veldig godt isolert[8|][:D] hehe!

Må virkelig bruke Knipemusklene når jeg leste denne tråden!! Utrolig arti..
Jeg har en mor som satt seg inn i feil bil og prompet ganske høyt.. Og til sin store frykt så hun rundt seg i bilen... (forsvant fort ut med et lite unnskyld!! )

Hahaha *ler høyt* samtidig som jeg dytter litt, for dette var gøy!

jeg er en person som kan sitte dyyypt konsentrert i mine egne tanker, og da er det mye rart som kan komme ut av det... men det samboern synes er mest moro er den gangen vi hadde lånt pappa sin gamle caravell og var på vei hjem... jeg sitte som vanlig fordypet i mine egne tanker, ser på naturen og hører musikk... plutselig går det opp for meg at radioen blir skrudd av, akkurat da nyhetene begynte... jeg blir rimelig irritert, syntes det var veeldig unødvendig... kjefter litt på samboern som ser meeeeget rart på meg, sier ingenting men bare peiker på "radioen"... den var blitt ødelagt så den hadde pappa fjernet fra bilen... så radio har jeg ikke kunnet hørt på, og han påstår han ble veldig bekymret for meg... musikk er noe man gjerne kan ha i hodet, men han mente at å ta inn nyhetssendingene på radio var skummelt...

dette er en historie jeg fortsatt får høre med jevne mellomrom, han elsker å dele den med andre... jeg synes det er litt morsomt, men og litt flaut... [:)]

Mora mi jobba på 7eleven for noen år tilbake. En dag kom det en mann og spurte om de hadde noe baguetter? "Nei, dessverre, men småpulte rundstykker har vi!" Hun mente selvfølgelig å si påsmurte rundstykker [8D]

Har en episode til da hun var på 7eleven. En engelskmann hadde kjøpt en yoghurt, og kom tilbake etter å ha forlatt butikken. " excuse me, but how did you think i was going to eat this?"

"Oh, im sorry. If you open it, you can see there`s a spoon under the lock" Blandingsengelsk da elleer??[8D]

Så fra en gang jeg rundt 10-11 år. Jeg og min far var på tur i skogen med en engelskmann en sommer. Jeg måtte så inmarri på do, så jeg løp bort og planta rumpa neddi en busk. Skulle ALDRI ha satt meg akkurat der. Jeg hyla til, trakk på meg buksa og løp tilbake til de andre. "what`s the matter?" sa kompisen til pappa. "oh, you see. I was going to pee, but then i sat myself in a burning huttu!" Gjett om det ble fliring da eller? Dette sa jeg da selvfølgelig med skikkeli petter solberg-engelsk[8D]

Har så myeee mer og, men gidder ikke skrive alt..[;)]

Jeg har noen fler:

Da jeg gikk i 7klasse hadde jeg mareritt og ropte "jeg vil ikke ha mensen, jeg vil ikke ha mensen" (pappa mobber meg ennå)

En gang hadde jeg sola meg litt for lenge og blitt veldig solbrent... tok av meg bh'en da jeg kom hjem og det så ut som om jeg hadde på meg hvit bh... så jeg gikk for å vise mamma... stod i døra, så litt ned i gulvet og sa "sjekk jeg har skille a"... også titta jeg opp og der satt 2 av brødrene mine og 2kompiser av dem...

Ellers kan jeg fortelle om mamma på fest med jobben.. var en svenske som sa til henne at hu hadde "snygg genser" og mamma svarte skikkelig fornærma "HVA??? STYGG GENSER???"

kommer ikke på noen super morsomme nå... men har et par her:

mamma satt å så i jysk bladet å sa : sjekk detta tilbudet på 4 bord og 1 stol a :D

jeg satt i lastebilen til pappa, hadde akuratt hatt vinduet nede, så hørte jeg en sirene og skulle stikke ut hodet for å se... men der klaska jeg panna rett i ruta, svei bra den (pappa hadde da i mellom tiden lukket vinduet) jeg var vel en 15 år da og hører den historien den dag i dag [&:]

Sitter bare å ler her... Mange morsomme historier.[:D][:D]

ORIGINAL: slumrende ullteppe

jeg er en person som kan sitte dyyypt konsentrert i mine egne tanker, og da er det mye rart som kan komme ut av det... men det samboern synes er mest moro er den gangen vi hadde lånt pappa sin gamle caravell og var på vei hjem... jeg sitte som vanlig fordypet i mine egne tanker, ser på naturen og hører musikk... plutselig går det opp for meg at radioen blir skrudd av, akkurat da nyhetene begynte... jeg blir rimelig irritert, syntes det var veeldig unødvendig... kjefter litt på samboern som ser meeeeget rart på meg, sier ingenting men bare peiker på "radioen"... den var blitt ødelagt så den hadde pappa fjernet fra bilen... så radio har jeg ikke kunnet hørt på, og han påstår han ble veldig bekymret for meg... musikk er noe man gjerne kan ha i hodet, men han mente at å ta inn nyhetssendingene på radio var skummelt...

dette er en historie jeg fortsatt får høre med jevne mellomrom, han elsker å dele den med andre... jeg synes det er litt morsomt, men og litt flaut... [:)]

Dette er den morsomste historien jeg har hørt! Holdt på å rulle ut av sofaen jeg nå, lo så jeg klarte nesten ikke ta meg sammen for å lese den for samboern som ble veldig nysgjerrig!

ORIGINAL: slumrende ullteppe

OMG Ler så jeg griiiiner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Morsomste jeg har hørt

Hehe, morsom tråd [:D]

For noen år siden var mormoren min inne å handlet i en butikk, mens mannen hennes satt utenfor i bilen å ventet. Dette var en rød, liten bil, som stod parkert bak en annen rød, liten bil. Når mormor gikk ut av butikken klarte hun å ta feil av bilene, og ruslet bort til den andre bilen.

Hun klarte å sette seg inn, OG TIL OG MED ta på bilbeltet, før hun hører fra sidemannen : "Jøss, hyggelig med besøk av deg da. Hvem er du?" Mormor skvatt selvfølgelig skikkelig til, mens mannen hennes satt i bilen bak å tuta fælt. Han hadde jo sett alt, og ikke skjønt hva i all verden hun holdt på med!! LER** [:D][:D]

Hehe ang Norskengelsk så har søsteren min noen gode historier om sin svigerfar[:)] Vår far er fra usa og var på besøk hos svigersene til søstern.. Da kom det fra svigerfaren: This chair is laydi (denne stolen er ledig) Å she is just klipping the håre (svigermor var å klippet håret) 
Pappa lo godt (han snakker jo gebrokent norsk selv men dette var bare morsomt..) Da pappa kom hjem igjen(til usa) gikk han rundt og sa Full faaart til alle[:D] (flaut)

Hehe, ikke en flause, men mer en språkforvirring med min kjære svensktalende mann![:D]

Dagen før Patricks dåp kommanderte jeg han ut for å finne en frisør som hadde ledig time, for han så ikke ut på håret..
Han fant seg en frisørsalong og satte seg ned.

Frisøren forstår at det er noe viktig siden han måtte klippe seg straks, og spør om han skal noe spesielt i helga kanskje..?

Soni svarer: "Ja, jag ska på dop i morgon!"

Frisøren ble helt forfjamset og fikk frem et: "Eeeeh okei..." før det ble en piiinlig stillhet..

Helt til min kjære innsåg at DOP betyr noe helt annet enn DÅP her i landet.. hehehe... Når han forklarte at han mente barnedåp så holdt frisøren på å le seg ihjel. Hun var sikker på at han skulle ta dop og måtte være fin på håret, så hun forsto ingenting [8D]

Jeg har en historie ei venninne av mamma opplevde. Den er litt lang, men here it goes! [:D]

Venninna til mamma skulle ut å lufte hunden sin for kvelden, og fikk se at han var så skitten på labbene, han pleide å gå løs i hagen om dagen, men han pleide aldri å grave i plena så hun måtte ut i hagen for å se hva han hadde gjort.
Da fikk hun se det at han hadde rota i blomsterbeddet ved verandaen, og tenkte ikke noe mer på det. Hunder er jo hunder [8D]

Hun gikk for å plukke opp de ødelagte blomstene som lå der, fikk hun til sin store skrekk se NABOENS kanin lå der stein dø! Hun ble så redd og visste ikke hva hun skulle gjøre, og ikke minst si til naboen når de kom hjem! Hun visste nemlig at de var på hytta den helgen. At hunden hennes hadde drept familiekaninen liksom! Så det hun gjore var å vaske den døde kaninen for all jord og dritt og legge den tilbake i buret som ingenting hadde skjedd, og håpet de ville tro det var en naturlig død.
Hun hadde tilogmed planlagt hva hun skulle si hvis det ble noe snakk om det; at det var veldig trist og at hun verken hadde sett eller hørt noe [8D]

Da naboen kom hjem dagen etter var hun veldig spent og satt og venta i stua og håpet det ikke ringte på døra.
Men det gjorde det selvfølgelig.... Det var nabokona. Hun spurte om det hadde skjedd noe utenom det vanlige i helgen.
Neeeei....? Sa venninna til mamma da... Hvordan da mener du?

Jo du skjønner det, kaninen vår døde i forrige uke så vi begravde den i hagen ved hekken og nå ligger den nyvaska i buret igjen?! Har du sett noe av det?

Hahaha.... Hvem kunne trodd det?? Hunden hadde jo ikke drept kaninen [8D] Han hadde bare grand den opp å lekt med den. Flaut! hehehe.... Nå vet jeg ikke hva vanninna til mamma svarte til naboen, men tipper det ble et litt spesielt naboforhold etter dette... [:D][:D]

ORIGINAL: Markmusa

Jeg har en historie ei venninne av mamma opplevde. Den er litt lang, men here it goes! [:D]

Venninna til mamma skulle ut å lufte hunden sin for kvelden, og fikk se at han var så skitten på labbene, han pleide å gå løs i hagen om dagen, men han pleide aldri å grave i plena så hun måtte ut i hagen for å se hva han hadde gjort.
Da fikk hun se det at han hadde rota i blomsterbeddet ved verandaen, og tenkte ikke noe mer på det. Hunder er jo hunder [8D]

Hun gikk for å plukke opp de ødelagte blomstene som lå der, fikk hun til sin store skrekk se NABOENS kanin lå der stein dø! Hun ble så redd og visste ikke hva hun skulle gjøre, og ikke minst si til naboen når de kom hjem! Hun visste nemlig at de var på hytta den helgen. At hunden hennes hadde drept familiekaninen liksom! Så det hun gjore var å vaske den døde kaninen for all jord og dritt og legge den tilbake i buret som ingenting hadde skjedd, og håpet de ville tro det var en naturlig død.
Hun hadde tilogmed planlagt hva hun skulle si hvis det ble noe snakk om det; at det var veldig trist og at hun verken hadde sett eller hørt noe [8D]

Da naboen kom hjem dagen etter var hun veldig spent og satt og venta i stua og håpet det ikke ringte på døra.
Men det gjorde det selvfølgelig.... Det var nabokona. Hun spurte om det hadde skjedd noe utenom det vanlige i helgen.

Jo du skjønner det, kaninen vår døde i forrige uke så vi begravde den i hagen ved hekken og nå ligger den nyvaska i buret igjen?! Har du sett noe av det?

Hahaha.... Hvem kunne trodd det?? Hunden hadde jo ikke drept kaninen [8D] Han hadde bare grand den opp å lekt med den. Flaut! hehehe.... Nå vet jeg ikke hva vanninna til mamma svarte til naboen, men tipper det ble et litt spesielt naboforhold etter dette... [:D][:D]

BESTE HISTORIEN EVER!!! Vi sitter alle og ler så vi griiiner her... hehe

ORIGINAL: MiniGull

ORIGINAL: Markmusa

BESTE HISTORIEN EVER!!! Vi sitter alle og ler så vi griiiner her... hehe

Her og! For en kongehistorie!! Hahaha

Back
Topp