Flauser/gullkorn/fml

Mininummer2

Betatt av forumet
Det er viktig med humor i hverdagen!
Noen som er villige til å dele små opplevelser fra baby hverdagen som vi andre kan kjenne oss igjen i (og le av det:D )

Jeg anklaget kjæresten for å ta på bleien feil, fordi shortsen til jenta var helt våt 5 minutter etter hun var skiftet på. Det viste seg at det var jeg som satt å lakk melk ned på hun når jeg ammet :P obs... :D

Fikk smårare blikk av sambo en kveld jeg gikk rundt og rundt og prøvde å roe en hylende baby. Etter ei stund spurte han forsiktig om det var meninga at den ene puppen min skulle henge i friluft. Jeg hadde glemt å ta opp igjen BHen etter siste amming. :hilarious::hilarious:

Jeg skulle be samboeren min om å gi meg en halv bolle mens jeg satt og ammet, så jeg sa: "kan jeg få en halv bleie er du snill?" :p

Og var på vei ut døren med ene puppen på luft i dag tidlig :p

Jeg var på helsestasjonen i dag for å veie lillegutt. Mens jeg kledde av han for å legge han på vekta, litt smånervøs med helsesøster stående ved siden av, så bæsjet han. Jeg begynner å skifte. Og lillegutt bæsjer igjen over hele håndklet. Jeg vasker han, tar på ny bleie, og så bæsjer han IGJEN før han avslutter det hele med å tisse på seg selv oppover magen og brystet[emoji23] Heldigvis ei svært hyggelig og tålmodig helsesøster som kunne få seg en god latter på jobb[emoji1360]

Back
Topp