Flause...

LillTrille

Glad i forumet
Jobber som ambulanse personell... Og klarte i går å spy midt i akuttmottaket med pasienten på fortsatt på båra... Heldigvis kom det ikke noe på pasienten da... Min faste makker begynnte bare å le etter at han forsto hvorfor hehe... Gud så flaut

Hahaha!!!Unnskyld at jeg ler men det må jo ha vært ganske pinlig ja.. Håper ikke pasienten følte seg så ekkel at du kastet opp av vedkommende:-)

Off da, hehe

Litt flaut ja.
Men skal ikke du ut i svangerkapspermisjon med en gang du finner ut at du er gravid?
Sånn er det iallefall i ambulansen her jeg bor. Ambulansen er jo statlig, så trodde de samme reglene gjaldt over alt.

haha, så bra emoticon

Hahaha!

Haha, sorry at jeg ler, men stakkars deg ;p

Haha :D Sa pasienten noe da? :P

Nei her jeg er så jobber man så godt man kan.. Men mange går ut ganske fort;) Jeg håper på å få litt oppgaver i forhold til de nye lærlingene som kommer til høsten;) Ikke mange som holder ut i yrket lengre enn ca 5mnd.. Spesielt med de 24 timers vaktene.
Pasienten tok det forøverig veldig bra, heldigvis.. Han lurte på om jeg også trengte en seng hehe

Hehe :D Var jo godt pasienten ikke var en surpomp da :D

emoticon hihi... stakkars deg :) Dette er det jeg også frykter. Jeg jobber på legekontor og der kan det jo komme litt av alt...  Mildt sakt en spennende tid i møte ;)
Bra pasiente hadde humor da :)

Hahaha, huff! Godt pasienten tok det med et smil

Lo ganske godt selv etterpå jeg også hehe;) Er nok ett øyeblikk jeg neppe kommer til å glemme hehe  

Hehe ja , sto der med uniform og som ansvarlig behandler  Til og med overlegen flira litt gitt;)

hehe, jeg har også slitt et par ganger (jobber på sykehus), og har til tider følt meg dårligere enn pasientene :P kjekt at man alltid har pussbekken/spyposer tigjengelig :P

Back
Topp