Flau på akutten...

Mary79

Glad i forumet
Mailykke <3
I går bare este hemoroidene mine noe helt sinnsykt. Og det gjorde så vondt at jeg bare måtte ringe legen i dag, og fikk da time utpå ettermiddagen. Kom dit, ble sendt rett til akutten med hemoroider! Som må fjernes kirurgisk nå! Sitter her å gruer meg som bare det, med en liten baby på slep. Ikke helt min dag kan du si. Og jeg gidder ikke fortelle til folk om dette. På akutten med hemoroider liksom.

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, det høres jo grusomt ut. Lykke til med inngrepet, håper du blir helt bra igjen:)

Stakkars deg:(

Men nå blir du endelig kvitt de for godt forhåpentligvis :)

Lykke til❤️

Det er så vondt :-( god bedring og bra du får hjelp :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uff så forferdelig... Så godt du får hjelp nå. Det er jo bare så vondt.

Jeg har også vært plaget med hemorider nå, men ser ut til å ha gått seg til nå.

Huff... Lykke til. Godt du blir tatt hand om fort. :)

Da var jeg endelig ferdig på akutten! Takk for alle støtte her. Jeg digger dere! Det var tre leger som fikset hemoroidene! Så pluss sykepleier så ble jeg godt tatt hånd om. Gruer meg til bedøvelsen går ut... Men glad det er over.

Så bra at det er over nå, og at du ble tatt godt vare på:)

Uff herlighet, stakkars deg! :( God bedring!

Au, au! Godt at du får hjelp og blir kvitt dem! Ma'en vil at jeg også skal få de fjernet, men har nå fått stikkpille og drikkekur for å hjelpe på ;)

God bedring! Godt at det er over ❤️

Så godt å få det overstått!! God bedring!

Au! Så glad det er gjort. Men shit så vondt!

Da var jeg endelig ferdig på akutten! Takk for alle støtte her. Jeg digger dere! Det var tre leger som fikset hemoroidene! Så pluss sykepleier så ble jeg godt tatt hånd om. Gruer meg til bedøvelsen går ut... Men glad det er over.

Kan jeg spørr hva de gjorde med de? Satt de strikk på?

Kan jeg spørr hva de gjorde med de? Satt de strikk på?

De sa at det ikke kunne fjernes med salve/medisin pga at det var koagulert blod inni. Så de skjærte opp og tok ut det som var inni, så renset og skylte de inn. Så sa de at det bare skal være åpent, så jeg må passe på å holde det rent. Skylle hver gang jeg har vært på do. Og sitte i grønnsåpevann... Så etter noen dager skal alt være i orden. De sa ingen ting om noe strikk...

Back
Topp