M
Moderator Camilla
Guest
Barn kan si mye rart uten å tenke over det både hjemme, i selskap og når dere er en tur på butikken. Har ditt barn noensinne sagt noe som har gjort deg flau?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha uff, skjønner godt at det er litt flautMinsten på tre har det med å herme etter folk som går rart, har blitt flau et par ganger! Og en gang møtte vi en stooooor mann, og da gjorde hun seg stor, vraltet etter han helt likt som han og ropte tooooool mann mamma!!!
Minsten på tre har det med å herme etter folk som går rart, har blitt flau et par ganger! Og en gang møtte vi en stooooor mann, og da gjorde hun seg stor, vraltet etter han helt likt som han og ropte tooooool mann mamma!!!
Da snuppa var to år, satt vi på bussen på vei til byen. Vi satt i 4 manns-sete med en dame vendt mot oss. Snuppa peker "Seee, seeee mamma!", og peker på damen. "Ja, det er dama", svarte jeg. Snuppa: "Neeeei (ler høyt), ikke dame... GRIS!" Da ble jeg faktisk litt flau![]()
Haha! Da hadde jeg blitt flau ogsåDa snuppa var to år, satt vi på bussen på vei til byen. Vi satt i 4 manns-sete med en dame vendt mot oss. Snuppa peker "Seee, seeee mamma!", og peker på damen. "Ja, det er dama", svarte jeg. Snuppa: "Neeeei (ler høyt), ikke dame... GRIS!" Da ble jeg faktisk litt flau![]()