Flau av egen drøm...

niandi

Betatt av forumet
Atte... er det normalt å drømme om sin egen manns bror? en helt ålreit fyr, men absolutt ikke min type? en drøm med bryllup, barn og en heftig bryllupsnatt?? herremin jeg har hatt den samme drømmen tre netter på rad, og rødmer som en tenåring når jeg våkner...

HAHAHAH!! hmmm! skulle likt å vært drømmetyder nå , jah :P

Heheheheh

Under svangerskapet er det helt normalt og ha rare og andereldes drømmer!
Drømmene blir gjerne sterkere og " livligere"

Har lest at enkelte kan tom drømme og å ha sex med samme kjønn, selv om man er 100% hetro...hehe..
Eller drømme å å føde griser etc....  Skjønner poenget ; )

Så håper det er en trøst ; )

i natt drømte jeg at jeg gifta meg i budeie klær! altså sånn sveitsisk budeie :P
jeg jeg var såååå lei meg!!!! hahahah!

Jeg har faktisk hatt ganske mange seksuelle drømmer i det siste, men handler om mannen min :) Føler meg nok litt kjedelig nå ja....

Jeg har drømt at Jens Stoltenberg var kliss naken på badet mitt, og dreiv og trakk forhuden bakover, og klaska penishodet på meg, mens venninna mi sto fullt påkledd inni dusjkabinettet og tok bilder av det :-)))))))) Jeg bruker briller, men i drømmen hadde jeg ikke de på, husker jeg, så jeg så liksom ingen detaljer av noe slag, heldigvis! :p Fortalte om denne drømmen til typen i går, han holdt på å dø :p

Jupp... har hatt endel sånne"tør ikke si til noen hva jeg drømte"drømmer.. rett og slett for sprøtt.. haha.. Sto faktisk på bv oppdateringa i går elle ri dag noen om"har du rare drømmer? Mange gravide forteller om... " Jupp.. sånn er jeg nå og sånn var jeg med gutten  min også.. drømmene var faktisk det aller første symptomet mitt. Og grunnen til at jeg skjønte jeg var gravid, lenge før positiv test..

HAHAHAHA!!!!! Ler så jeg griner!!

Hahaha 8-) Har også hatt en del drømmer i det siste men det går på jobb! tror hodet mitt går på høygir selv på natten siden jeg er sykmeldt, er butikksjef og drømte i forgårs at jeg var innom butikken for å sjekke ut hvordan ting gikk og kom til helt tomme frysedisker, null melk og kun 1 på jobb på en varedag! Var litt småstressa når eg våkna, begynte å lure på om det var et tegn på at jeg hadde glemt å bestille varer 8-) Så langt ingen sexdeømmer her ;)

hehehe.....trur man drømme masse rart når man er gravid...
ej he også drømt masse sjukt når ej he vor gravid,merka det godt også dinna gangen....hørt mange venninde som også sei dei drømme sjuke ting når dei er gravid....
hehe....ikkje alle som er like morsomme  :\

Har ikke begynt med mye rare drømmer enda, bare at mannen min ville skilles og jeg gråt og gråt...

Forrige svangerskap drømte jeg fra flere sjangre:

- døde fostre servert på middagstallerkner... :|
- jeg fødte et stort kull med søte små Lambibamser
- erotiske drømmer (hovedsakelig med min mann) og våknet av orgasme... ;D

Mrs.Chuck Bass skrev:
Jeg har drømt at Jens Stoltenberg var kliss naken på badet mitt, og dreiv og trakk forhuden bakover, og klaska penishodet på meg, mens venninna mi sto fullt påkledd inni dusjkabinettet og tok bilder av det :-)))))))) Jeg bruker briller, men i drømmen hadde jeg ikke de på, husker jeg, så jeg så liksom ingen detaljer av noe slag, heldigvis! :p Fortalte om denne drømmen til typen i går, han holdt på å dø :p

Hahahahahahaha drit morsomt

Det går i seksuelle drømmer her også! Jeg blir helt satt ut hver gang jeg våkner! :P
De er så virkelige og så sinnssykt detaljerte. Etter å ha sett cover me forrige uke med Joddski, så kom han kom på besøk i drømmeland! Å, fy søren! Det ble litt av et show skal jeg si dere, jeg våknet opp drit flau, det er så pinlig å være "utro" i søvne!

Har hatt noen drømmer i det siste jeg også. Noen av dem husker jeg ikke, jeg bare husker at jeg drømte noe sykt.
To drømmer husker jeg. En her for noen dager siden da jeg drømte at ei venninne jeg ikke har sett på lenge ble drept på brutalt vis. Hun er en av få venninner jeg har sett gravid..så kanskje det har noe med saken å gjøre.
En annen var nå i natt, da jeg drømte at noen venninner av meg skulle til Wien, og jeg ville være med men hadde ingen å reise med (?), så jeg møtte tilfeldigvis på en fyr jeg gikk på barneskolen med som også skulle nedover til wien og bestemte meg for å dra med han. Å vi måtte såklart sove på samme rom. Det skjedde ingenting spennende på det rommet, men når jeg våknet morgenen etter i drømmen, hørte jeg at fyren jeg var der med tok på seg deodorant på badet, og jeg tenkte "Det der høres akkurat ut som kjæresten min når han tar på seg deodorant, men det er ikke han". Så ble jeg trist, før jeg sakte men sikkert våknet til at kjæresten min kom ut av badet! :) 

hahahahaha!! her var det mye bra!!!!!

MorroMorro :)

Jeg har bare sexuelle drømmer, gjerne sammen med en haug med mannfolk! OMG.

Pleier aldri å drømme om andre menn. Fortalte mannen det, men han finnes ikke sjalu!

Tror mine drømmer er tegn på mangel på sex, hah- dårlig med det for tiden...

Men, ikke de verste drømmende det! kanskje de blir verre lenger ut i svangerskapet når man begynner å tenke på fødsel etc.....

Bring it on!

Mrs. Chuck Bass; det der var bare over the top altså, gud så morsomt!

Jeg drømmer veldig ofte at jeg har sex med eksen min, eller at jeg er ei jente som roter med gutter for morros skyld så blir de kjempe såra og jeg ler i trynet dems. Noe som er veldig typisk meg *ironi*

Drømte også at jeg ble spist opp av en kjempe snegle som hett for Manny som skulle ta meg med til et gjemmested for å så plante meg som en gulerot. 

Så jeg tror ikke man skal tenke så mye over sånne drømmer :)

Back
Topp