Flatula har fått en gutt

Fru+2

Forumet er livet
Endelig hom sms jeg har ventet på.
25.05.2011 kl 04.41 kom gutten til verden.
4.312 gr og 55 cm er stor og fin gutt.
Fødseln ble lang og dramatisk og endte i hastesnitt.Gutten fikk infeksjon etter fødsel så han ligger på nyfødtintensiven
Alt er bra med mor og barn nå..



Gratulerer så masse med gutten. Gleder meg til å se bilder.

 
Så dumt at sånt skjer når man må gå på overtid, skulle ønske det gikk an å gjøre noe med den overtidssituasjonen i Norge

Gratulerer så masse til Flatula da, endelig kom han!!
 
Så bra alt står relativt bra til, hørtes veldig dramatisk ut :( Gratulerer så mye til Flatula, håper du får kose med gogutten din snart:)
 
Stor og lang gutt, ja. Godt at det hele er overstått og alle nå har det bra. Gratulerer så masse til Flatula!
 
yeeeey endelig kom han!!! Gratulerer så mye!
Godt å høre at det går bra med dem da!
Du må hilse mye!
 
Gratulerr kjempemasse med prinsen din emoticon
Godt at alt nå er bra når det først skal bli så dramatisk.

Og jeg må si meg veldig enig med Lenemor!!!!!!!!
 
Gratulerer så mye med prinsen!
Synd det ble sånn dramatikk, Men bra de har det fint nå!!
 
Gratulerer så mye med gutten!! :-) Godt at alt er overstått og at alt gikk bra etter all dramatikken.. :-)
 
Gratulerer så mye med gutten!!!!! emoticon

Håper lillegutt kommer seg raskt. Klem
 
Gratulerer så mye med gutten snuppa!! Synd det skulle bli slik denne gangen også, hadde du ikke hastesnitt med Trym også?
 
Gratulerer!!! Trasig at det skulle ende med hastesnitt, men håper dere har det bra, og at dere koser dere masse nå ;-)
 
Tusen takk for alle gratulasjoner emoticon

Lillegutt ligger enda på nyfødtintensiven, men håper vi får reist i morgen. Om crp og sånnt har gått gått ned, får vel vite litt senere i dag. Også har gulsotten gått ned av seg selv. Ammingen begynner å komme i gang og. :-)

Råsa: Ja det endte i hastesnitt forrige gang også, men nå så var jeg nesten i mål (9 cm), men så måtte han ut fort, pga av veldig høy puls, noe som han økte mer og mer på slutten av fødselen. Men jeg har en mye bedre opplevelse denne gangen ;-)
 
Back
Topp