Flatt dødt hår... noen som har tips?

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Har normalt slett langt nordisk hår, ikke spesielt fyldig fra før.. Men nå...! Omg:arghh: Det er så flatt og dødt..! Spiser sunt og variert og bruker god shampo. Har prøvd flere.. Også prøvd å droppe balsam for å kanskje få litt mer «tørt» hår med litt hold.. Noen som har noen tips? Noen som har prøvd noe kosttilskudd med effekt på hår?

Hvordan har forma di vært til nå i graviditeten? Svigermor er frisør,og hun sier at det er stort sett veldig lite som duger under svagerskapene mine, fordi forma mi er så dåelig i starten av graviditeten, og "ødelegger " derfor håret for flere måneder etterpå. Har prøvd uendelig med behandlinger sjampoer osv-uten effekt. Hun sier det er hormonelt,og derfor vanskelig å behandle . jeg har krøller til vanlig, og får MYE mer brusete hår under graviditeten ...

Jeg har egentlig ikke hatt noen plager i det hele tatt.. ikke i starten heller! Hverken kvalm eller trøtt eller noen ting.. Bare halsbrann..
Men, det er jo en hel masse hormoner i omløp i en graviditet uansett, så det er kanskje bare å finne seg i at håret mister piffen.. Er bare så kjipt:sour:

Men, med alle andre plager jeg er så heldig å ikke ha, så er det egentlig bare en bagatell med livløst hår, haha:joyful:

• Liker
Reactions: Pio
Back
Topp