Flat rumpe etter fødsel?

Ellise

Flørter med forumet
Er det bare meg eller får man faktisk flatere rumpe etter fødsel? Syns liksom den har fått så rar form :( liksom null muskler igjen..

Tror det er ganske vanlig, det henger sammen med bekkenet som har utvidet seg, da blir rumpa litt flatere. Også er musklene kanskje litt flyttet på/mindre trent/annerledes belastning. Skjønner dog hva du mener=p

Ja det stemmer at rumpa bli flatere . Eg har blitt fortalt at rumpa blir flatere for hver gang en har født . Å det stemmer for mora mi har ikke rompe igjen . Håper virkelig ikke min forsvinner helt :o

Føler at min er borte også! Blir full trening av rumpa når jeg kan/orker å begynne og trene igjen :p Syntes jo det er greit å ha litt rumpe da!:p

Haha, huff mye rart kroppen skal gjennom! Men verdt det da:-) vi får bare trene den opp igjen jenter ;-) ;-)

Haha, derfor jeg har så flat rumpe :P Håper den ikke blir så mye flatere etter denne fødselen, får gå mange oppoverbakker med barnevognen og trene rumpa skikkelig etter fødsel :P

Syns den har veldig blitt flat i løpet av svangerskapet, jeg ikke har født enda. Håper ikke den blir enda flatere etter fødsel :eek:

Er det bare fordi at man sitter mer enn normalt, når man er gravid, at den blir flat? Ja det skal bli trilleturer i bakker fremover, må baby bare komme snart så.. :happy:

Kan ikke huske at den ble noe flatere etter sist fødsel,ikke har den blitt noe flatere gjennom svangerskapet heller;)

Føler ikke den er blitt flat... Sist var den flatere....

Jeg synes min ble flater umiddelbart etter fødsel, den var helt OK i svangerskapet. Trasig haha...;)

Back
Topp