flass..

stineliten

Glad i forumet
datteren min er 7 uker og har fått så sinnsykt mye flass i hodet.. noen med samme problem? kan man gjøre noe med det? litt keen på å få det bort..[:)]

Vi har samme problem, fikk råd fra helsestasjonen å smøre inn hodet med masse olje, ta på ei tynn bomullslue som du lar sitte på over natten. Dagen etterpå vasker man det forsiktig vekk. Dette kan gjøres til det er borte. Dette fungerer veldig bra hos oss, men er ikke helt "i mål" enda..

Vi har også noe som ligner veldig  på flass, men er redd det er psoriasis, for jeg har også det i hodebunnen min.. [&:][:@]

det heter vel gjerne skurv.har kjøpt sånn olje med saliylsyre på apoteket.lar det sitte noen timer od pirker det vekk med kam eller fingrene.vasker hodebunnen etterpå

vasker dere med noe såpe/shampo da? eller bare vann???

Jeg har brukt salisylsyre, og vaska med sjampo etterpå! sånn sjampo fra apoteket!
Her ble det borte, for så å komme tilbake.... [:'(]

Har ikke gjort noe med det jeg, og det har forsvunnet gradvis av seg selv, men det har tatt et par uker..

Vi brukte bare en baby hårbørste og gredde det bort det vi kunne, og det gikk over av seg selv.
En stund så det ut som rene snøstormen når vi gredde håret[:D]

ORIGINAL: Hebra

Har ikke gjort noe med det jeg, og det har forsvunnet gradvis av seg selv, men det har tatt et par uker..

Ble ganske fort borte på gutten min - tok vel maks en uke[:)]

går det bort av seg selv eller må du gjøre noe med det?

Back
Topp