Flass!?

Jozo

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sommerfuglene
JuniJubel2021
✨️Julestjernene2023✨️
Oppdaget nettopp at jeg har begynt å flasse hodebunnen for første gang i mitt liv [emoji22] svangerskaps relatert? Flere som har begynt å flasse?

Du er ikke alene. Har merket at jeg har flasset fra hodebunn. Oppdaget det da det plutselig begynte å klø veldig. Henger nok kanskje sammen med tørrhet i huden, såå drikke mer vann kan kanskje hjelpe? Mulig det har en sammenheng, for jeg er kjempe dårlig på å drikke! :sour:

Er nok svangerskapsrelatert. Var plaget med det med første. Ikke vært så ille hittil denne gangen, men prøv en mild shampoo og drikk masse som nevnt over :-)

Hodebunn, hår og hud blir heilt på tur når eg er gravid. Ser ustelt ut sjølv om eg er nydusja :mad:

Ja!! Er syyyyykt tørr i huden generelt. Spesielt i hodebunnen og på hendene. Også kviser da.. omg! Særlig mellom puppene og øverst på halsen :shifty:

Du er ikke alene. Har merket at jeg har flasset fra hodebunn. Oppdaget det da det plutselig begynte å klø veldig. Henger nok kanskje sammen med tørrhet i huden, såå drikke mer vann kan kanskje hjelpe? Mulig det har en sammenheng, for jeg er kjempe dårlig på å drikke! :sour:
Drikke mer vann ja. Det hørtes logisk ut for jeg vet jeg ikke er flink til å få i meg nok væske!

Back
Topp