Flass-sjampo

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Noen som har en god en å anbefale? Etter fødsel har hodeskallen klikket fullstendig...

Jeg kan ikke vaske håret hver dag, da går jeg med kronisk vått hår (kan ikke føne, for da ser jeg ut som Ronja Røverdatter på en dårlig dag) :/

Vad med att du greie håret mens du føner det . Da bli ikkje Ronja røverdatter. Sier derav erfaring

Vad med att du greie håret mens du føner det . Da bli ikkje Ronja røverdatter. Sier derav erfaring
Håret blir usaklig tørt og flokete :( Frisøren får det til, men jeg har aldri klart det sjæl [emoji14]

Så synd. Var nettop hos hudlege angående detta med flas i håret.har haft det i flera år
Hadde de noen lure tips? Jeg vurderer lege snart, for jeg holder på å bli sprø... Jeg har visst ligget og klødd i hele natt...

Hadde de noen lure tips? Jeg vurderer lege snart, for jeg holder på å bli sprø... Jeg har visst ligget og klødd i hele natt...
Yes eg fick en krem och smøre på dær det klør. Den er på resept huskar vad den heter .
Han sa eg sko vaska med 2 ulike sjampo. Som var reseptfri på apotek skall finna navn på de så fort gutten sovner.

Jeg har ekstremt sensitiv hodebunn og blir fort tørr. Det eneste jeg tåler er head and shoulders.
Bruker en «ordentlig» hårkur i tuppene.

Du må i hvertdall tørke hodebunnen, hvis ikke blir du aldri kvitt problemet.

Noen ganger kan flass komme av en sopp infeksjon i hodebunn, da er det kun fungoral som du får tak i uten resept som vil kunne hjelpe siden det inneholder noe som er sopphemmende, verdt å prøve ihvertfall [emoji4]

Jeg bruker define sin healty scalp and hair.

Jeg har psoriasis i hodebunnen, noe som gjør at jeg flasser som deg, og flass shampo bare gjør det værre.
Ville prøvd den en uke for å se om det blir bedre før man går til lege

Vis vedlegget 233782
Denna anbefales av hudlegen

Noen ganger kan flass komme av en sopp infeksjon i hodebunn, da er det kun fungoral som du får tak i uten resept som vil kunne hjelpe siden det inneholder noe som er sopphemmende, verdt å prøve ihvertfall [emoji4]
Denne hadde jeg glemt! En eller annen i nær familie har brukt denne (husker ikke hvem) og hodebunnen ble veldig bra igjen, så jakter på den nå :)

Bruker fungoral, den funker[emoji106]

Back
Topp