Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det derfor min på 16 uker bare tar ut puppen av munnen og smiler pg ser seg rundt. Til gjengjeld tar han kun flaske på dagen for tiden og kun pupp på natt. Rare disse små.Har ikke erfaring med flaske, men vet at det er vanlig når baby blir 3 mnd at de ikke har "tid" å spise på dagen fordi det er så mye å følge med på. Så jeg ammer på mørkt rom i senga. Det måtte jeg med eldste også i den alderen.
Har ikke erfaring med flaske, men vet at det er vanlig når baby blir 3 mnd at de ikke har "tid" å spise på dagen fordi det er så mye å følge med på. Så jeg ammer på mørkt rom i senga. Det måtte jeg med eldste også i den alderen.
Jeg husker ikke så godt akkurat hvordan det var ved 4 mnd, men jeg måtte generelt bruke litt triks for å få gitt pupp. Ved seks måneder tok han bare pupp et par-tre ganger på dagtid (jeg gav ikke flaske istedet, men vi hadde begynt med litt mat, men han spiste ikke mye av det heller). Men da hadde jeg lært meg å senke skuldrene og tenke at han spiser når han er sulten. Og det gjorde han.Hun er 4 mnd. Ble født tidligere enn planlagt Hvordan var din på den tiden? Det var veldig bra noen dager før det var på’n igjen idag. Hun har hittil drukket 470 ml. Det kan ha noe med at jeg var borte hele dagen. Hun er ikke vant til å være alene med pappaen sin og iallefall ikke over flere timer. Hun nekta mat hele dagen med han. Håper det blir bedre i morgen
Min er også slik nå, kikker på meg og smiler og ler Så ammingen tar litt tid, for han blir så opptatt av meg at han glemmer å spise Og skjer det noe annet rundt så blir han opptatt av det også Er visst veldig vanlig i denne alderen ifølge hs.Er det derfor min på 16 uker bare tar ut puppen av munnen og smiler pg ser seg rundt. Til gjengjeld tar han kun flaske på dagen for tiden og kun pupp på natt. Rare disse små.