Flaskevarmer??

Bølla 22.mai

Elsker forumet
Nå som jeg har fått meg et flaskebarn, etter ammeslutt fra hans side, lurte jeg på om noen av mme-mødrene bruker flaskevarmer?? Hvilken og hvor kjøpes den?? Jeg vil forenkle hverdagen min enda litt til, med nok en dippedupp[8D]

Har også flaskebarn,men har ikke flaskevarmer!Lurer også på det samme som deg så jeg DYTTER jeg![:)][:)]

Vet ikke helt om det er sånn du mener, men jeg har sett en type flaskevarmer som kan kobles til i bilen. Har sett det på vanlig babyutstyrsbutikk, men aldri prøvd den selv.
Ellers så finnes det jo også "vesker" som skal holde flasken varm. Men har hørt at de ikke holder på varmen særlig lenge. Jeg har kokt vannet rett før jeg gikk ut og pakket flaska inn i et håndkle i stelleveska. Holder en stund det. [:)] Går jo også an å bruke en vanlig termos å ha det varme vannet i.
Forresten så kan jeg anbefale avent sin "porsjonsboks". Det er en boks med 3 rom som du kan måle opp ønsket menge pulver, og så tar du bare med flasker med vann. Veldig praktisk! [:)]
Håper dette kan være litt til hjelp?? [8|]

Jeg har allerede som varmerom i stelleveska mi, som faktisk holder en stund, og når jeg er ute på tur varmer jeg da opp vann på flaske og har pulveret i Avent sin porsjonsboks[:D] Den er faktisk genial!!

Men jeg har kikket litt på Phillips sin flaskevarmer, for den har adapter til bilen!!

Dytter videre!!!!!!!!!!!!

Jeg bruker Avent sin flaske varmer er nokså fornøyd . Det eneste er at den burde hatt en av og på bryter . Kjøpte den på baby shop .

Hmm.. kanskje dette var tingen...  [8|]
Veldig tungvint dette flaskestyret jeg plutselig måtte begynne med, ja...

Takk for tips!! Jeg skal dra i butikken og forhøre meg om varmeren deres!! Står nå mellom Avent sin og Phillips sin!

Thermos med vann når en skal ut er veldig greit, ja[:D]

Pakk inn i avispapir![:D] Det holder dødslenge!!!

ORIGINAL: Lillepooh

Hmm.. kanskje dette var tingen...  [8|]
Veldig tungvint dette flaskestyret jeg plutselig måtte begynne med, ja...

Var og kjøpte avent sin idag, men jeg er enig at den burde hatt en av og påknapp, ja!
Og egentlig en timer også så man slapp å passe på tiden...[:D]

Ja,det hender jeg er litt føre var om natta  og reagerer ved første grynt fra Asbjørn og da har det hendt flere ganger at jeg har sovnet fra flasken ..Så en timer hadde vært tingen [;)]

Har philips sin og veldig fornøyd. Kjøpt på elkjøp! denne har også adapter så den kan brukes i bilen ..

Bruker termos med kokt vann hvis vi er ute på trilletur! [;)]

Back
Topp