Flasketilvenning...

Teddyen

Glad i forumet
Når og hvor lang tid brukte dere på det? Han må ta flaske om drøye to uker, men det er så tiltak å pumpe og styre at jeg drøyer litt... [8|]
 
Da ville jeg nok kanskje begynt å "trene" på flaske snart hvisa det er 2 uker til han må ta den... Jeg har øvd lenger enn det, og her vil han fortsatt ikke ta flaska...[&:] Men vi har ikke øvd hver dag altså, for han blir sååå sint! Også skal det sies at han ikke tar smokk heller da...
 
Masse lykke til![:)]
 
Back
Topp