dumidalia
Gift med forumet
Jeg har en sønn på snart fire måneder som jeg fullammer. Helt fra fødselen har jeg hatt intense kramper i brystene som gjør brystknoppen helt hvit, dette heter raynauds fenomen. Det er forferdelig vondt, men i perioder har det gått bedre på grunn av medisinering. Nå har jeg igjen en ganske dårlig periode og jeg hadde egentlig bestemt meg for å gi meg selv en klapp på skulderen og takke for god innsats. Mannen har kjøpt erstatning og vi prøvde å gi det til mini. IKKE aktuelt!
Jeg, svigermor og pappaen har prøvd, når han er supersulten, trøtt, sover, våken, litt sulten, gnarven, vi har prøvd med morsmelk i stedet, varmere, kaldere, sittende, liggende, det neste blir opp-ned, bak fram... Jeg vet ikke hva mer jeg skal prøve, og det er så helt hinsides vondt å amme.. Jeg vil bare rope og hyle og skrike. Storebror fikk flaska i munnen og spiste, lillebror brekker seg, spytter ut, kniper igjen, hyler og bærer seg. Er det noen som har noen råd til oss?
Jeg, svigermor og pappaen har prøvd, når han er supersulten, trøtt, sover, våken, litt sulten, gnarven, vi har prøvd med morsmelk i stedet, varmere, kaldere, sittende, liggende, det neste blir opp-ned, bak fram... Jeg vet ikke hva mer jeg skal prøve, og det er så helt hinsides vondt å amme.. Jeg vil bare rope og hyle og skrike. Storebror fikk flaska i munnen og spiste, lillebror brekker seg, spytter ut, kniper igjen, hyler og bærer seg. Er det noen som har noen råd til oss?