Flaskesterilisator

Felina

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Augustlykke 2022 ❤️
Hvilken flaskesterilisator anbefaler dere? Hva er fordel/ulempe med vanlig vs den som skal i microen?

Veldig fornøyd med den som skal i mikroen :) Har bare prøvd den, så vet ikke hvordan andre er i forhold til den. Men den er lettvin!

Vi hadde Avent sin microsterilisator til førstemann, den ble flittig brukt og vi er veldig fornøyd med den :)

Vi også har avent sin microstreilisator. Veldig praktisk. Den ble med på ferietur i sommer også.

Da er microsterilisatoren tatt i bruk :) hadde såklart lav watt på microen så den må stå max tid da.... menmen, slipper å ha kasserolle stående fremme hele tiden, og er sikker på at det blir helt rent ;)

Da er microsterilisatoren tatt i bruk :) hadde såklart lav watt på microen så den må stå max tid da.... menmen, slipper å ha kasserolle stående fremme hele tiden, og er sikker på at det blir helt rent ;)
Vi også må bruke Max tid, men jeg greide å smelte noen flasker helt i starten da mini var 2uker gammel, jeg var helt tåkete. Så jeg ble rett og slett redd for meg selv og koking.

Back
Topp