Flasker

BIBBI3

Forumet er livet
Til dere som gir mme.. hvilke flasker bruker dere?

har prøvd bambino sine men di ble fulle av luft så di kutta jeg ut,det samme med avent sine(di var litt bedre)å nå bruker jeg bare mam sine.syns di er greie nok men kunne vert enda mindre luft så jeg slipper å ta så mange "slipp ut lufta pauser"

har hørt positive ord om dr brown sine flasker.di er dyre men skal vist være 100%frie for luft.

ORIGINAL: Stardust

har prøvd bambino sine men di ble fulle av luft så di kutta jeg ut,det samme med avent sine(di var litt bedre)å nå bruker jeg bare mam sine.syns di er greie nok men kunne vert enda mindre luft så jeg slipper å ta så mange "slipp ut lufta pauser"

har hørt positive ord om dr brown sine flasker.di er dyre men skal vist være 100%frie for luft.
Hei stardust[:)]
Takk for koselig pm[;)]Koselig at jeg ikke er glemt alikevel om jeg ikke har vært her så mye etter fødsel[:)]Jeg ammer ikke pga epilepsimedisiner,så gullet mitt får flaske.Jeg kjøpte først avent sine,men han fikk masse luft i magen,så de kutta jeg ut,og kjøpte Dr.Brown sine,de er dyre,men absolutt verdt pengene.Jeg er kjempefornøyd med de

bruke bare mam sine 6 delt flasker. kjempe fornøyd.

ORIGINAL: Mayajenta

unnskyld at jeg spør,men hvor i huleste får man kjøpt andre flasker enn de de har på vanlig butikk??? har aldri sett en eneste en her jeg bor,annet enn de dumme m masse luft.kanskje det kan være det som gjør at jeg har en kolikkbaby?? begynner virkelig å lure her altså...
Dr.Brown sine får man på apoteket hvertfall[:)]

ORIGINAL: Mayajenta

unnskyld at jeg spør,men hvor i huleste får man kjøpt andre flasker enn de de har på vanlig butikk??? har aldri sett en eneste en her jeg bor,annet enn de dumme m masse luft.kanskje det kan være det som gjør at jeg har en kolikkbaby?? begynner virkelig å lure her altså...

På babybutikker el her på nett:

http://www.alexi.no/index.php?cPath=790_791_796

Jeg har 4 Dr. Browns og 1 Nuk m air system.. Ben foretrekker seff Nuk-flaska pga av smokken som ligner mer et bryst.

ORIGINAL: sommerbaby

signerer...

eh....hva betyr det at flasken er 6 delt?? *flau*[:)] 

ORIGINAL: Irene30

Til dere som gir mme.. hvilke flasker bruker dere?

Vi kjøpe 2 Dr.Browns og 4 chicco(på apoteket)
Er superfornøyd med Chiccoflaskene, veldig gode smokker.

ORIGINAL: gira

er det dem som kan skus av bunnen dere mener med 6 delt[8|]det er di jeg.

jepp, man kan dele den i 6 deler når man koker dem. å lufta kjæm ut i bunnen på flaka. men ikke hver gang æ høre den kjæm. så lure litt på om dem funke som dem ska.

ORIGINAL: Stardust

er det dem som kan skus av bunnen dere mener med 6 delt[8|]det er di jeg.
jepp, d blir jo 6 deler når du tar ut gummiringen å me toppa selvfølgelig.

Back
Topp