Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: StardustHei stardust[:)]
har prøvd bambino sine men di ble fulle av luft så di kutta jeg ut,det samme med avent sine(di var litt bedre)å nå bruker jeg bare mam sine.syns di er greie nok men kunne vert enda mindre luft så jeg slipper å ta så mange "slipp ut lufta pauser"
har hørt positive ord om dr brown sine flasker.di er dyre men skal vist være 100%frie for luft.

ORIGINAL: MayajentaDr.Brown sine får man på apoteket hvertfall[:)]
unnskyld at jeg spør,men hvor i huleste får man kjøpt andre flasker enn de de har på vanlig butikk??? har aldri sett en eneste en her jeg bor,annet enn de dumme m masse luft.kanskje det kan være det som gjør at jeg har en kolikkbaby?? begynner virkelig å lure her altså...
ORIGINAL: Mayajenta
unnskyld at jeg spør,men hvor i huleste får man kjøpt andre flasker enn de de har på vanlig butikk??? har aldri sett en eneste en her jeg bor,annet enn de dumme m masse luft.kanskje det kan være det som gjør at jeg har en kolikkbaby?? begynner virkelig å lure her altså...
ORIGINAL: sommerbaby
bruke bare mam sine 6 delt flasker. kjempe fornøyd.
ORIGINAL: Irene30
Til dere som gir mme.. hvilke flasker bruker dere?
ORIGINAL: girajepp, man kan dele den i 6 deler når man koker dem. å lufta kjæm ut i bunnen på flaka. men ikke hver gang æ høre den kjæm. så lure litt på om dem funke som dem ska.
eh....hva betyr det at flasken er 6 delt?? *flau*[:)]
ORIGINAL: Stardustjepp, d blir jo 6 deler når du tar ut gummiringen å me toppa selvfølgelig.
ORIGINAL: gira
eh....hva betyr det at flasken er 6 delt?? *flau*[:)]
er det dem som kan skus av bunnen dere mener med 6 delt[8|]det er di jeg.