Flasker

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hvilke flasker har/skal dere kjøpe? Jeg skal amme, men skal ha et par flasker hvis jeg må pumpe litt innimellom og om pappaen skal være alene med baby litt.

Likte absolutt ikke de gamle avent-flaksetuttene. De var så lange ytterst og brede innerst med en veldig "brå" kant. Hvis dere skjønner :p men ser de er endret litt i fassongen nå. Ellers så synes jeg de aller aller minste fra dr brown passer fint til liten nyfødtmunn. Synes tommee tippee sine var myke og naturtro - men synes de er litt store til helt i begynnelsen.

Jeg har meleda sin pumpe - er det bare meleda flasker som passer til den? Synes de aventbeholderne er bra - kan bare helle over i sånne eventuelt da.

Jeg kjøpte mange sist og har ikke brukt de enda. Gamle Avent, MAM og tommee tippee. Regner med at det blir enten Avent eller TT da de har sånn anti kolikk funksjon.

Kommer til å amme, men bruker MAM sine flasker når det trengs ;)

Jeg kjøpte mange sist og har ikke brukt de enda. Gamle Avent, MAM og tommee tippee. Regner med at det blir enten Avent eller TT da de har sånn anti kolikk funksjon.

Men det har jo MAM sine flasker også ;)..anti-kolikk funksjon altså ;p

Satser på å amme… Har kjøpt 2 MAM flasker med anti-kolikk funksjon i tilefelle jeg har behov for flaske..

Har ein masse dr. browns flasker stående etter storesøster. Prøvte avent også, men var mykje meir fornøyd med dr. browns.

Men det har jo MAM sine flasker også ;)..anti-kolikk funksjon altså ;p
Ja, skrev i setningen over at jeg hadde MAM også. Glemte å skrive det under. Bruker de flaskene jeg har, men trengte ingen sist da jeg ammet både hjemme og ute og hun ville rett og slett ikke ha :)

Jeg har ikke kjøpt noen flasker enda, men har fått 2-3 i babyboksene og i gave! Tror de er fra Avent.

Kjøper ingen flasker enda, venter til behovet måtte melde seg :)

Jeg har kjøpt 2 TT flasker fordi jeg har hørt så mye bra om de, men så fikk jeg en elektrisk Avent pumpe, så jeg må kanskje kjøpe aventflasker

Avent sine til pumping, har intensjoner om å fullamme om det går. Har noen av de gamle etter storesøster, og har kjøpt noen nye også. Kjekt å ha!

Medela.. Ingen over ingen ved siden av.. Har noen mam, avent , Bambino og evian flasker.. Men ingen slår Medela.

Har noen avent og tt. Ammet sist og hadde aldri behov for mer enn et par flasker så har alt for mange. Ingen vits å kjøpe et lass om man tenker å amme.

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Har noen avent og tt. Ammet sist og hadde aldri behov for mer enn et par flasker så har alt for mange. Ingen vits å kjøpe et lass om man tenker å amme.

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14
Nei jeg tenker det holder med to flasker :)

Barnashus, Babyshop og alle apotek kan bestille de til deg.. Evt. Nettbutikken til boots apotek eller Jollyroom.no helt sikkert fler steder også.
Kunne godt tenke meg å holde en fysisk i handa. Får ta med meg magen min og vralte meg rundt til noen butikker jeg da. Barnas hus her er bare outlet og har ikke så mye sånt. Babyshop kan jeg sjekke ut. Vil ikke bestille inn hvis jeg ikke vil ha den allilevel etter å ha sett den irl...

Kunne godt tenke meg å holde en fysisk i handa. Får ta med meg magen min og vralte meg rundt til noen butikker jeg da. Barnas hus her er bare outlet og har ikke så mye sånt. Babyshop kan jeg sjekke ut. Vil ikke bestille inn hvis jeg ikke vil ha den allilevel etter å ha sett den irl...
Bor du på Kalbakken?

Back
Topp