Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker også oppvaskmaskina av og til. Men steriliserer alltid etterpå. Er så utrolig kjipt om lillebror får vondt i magen for at jeg ikke gidda å koke/sterilisere.Vi vasker flasker i oppvaskmaskinen nå,tutene tar jeg der når det kun er hennes ting jeg vasker. Hun har brukt flasker som kun er vasket i oppvaskmaskinen fra hun var noen uker gammel,for svigers har ikke kokt hver gang. Ikke tatt noe skade av det.
Ok. Da fortsetter vi en stund til. Har blitt vant til det nå, så det er ikke så pes egentligJeg spurte helsesøster sist, og hun sa 6mnd. Da hadde de blitt vant med andre bakterier siden de spiste på alt mulig
Eneste grunnen til at jeg ikke steriliserer er fordi jeg vet at hun tåler det. Men tutene steriliseres. Men nå er jo frøkna mi snart 6mnd også.Jeg bruker også oppvaskmaskina av og til. Men steriliserer alltid etterpå. Er så utrolig kjipt om lillebror får vondt i magen for at jeg ikke gidda å koke/sterilisere.
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app