Flaskenekteren har blitt puppenekter...... oppdatert!

SuperBerta

Glad i forumet
JAAA!!! Han tok pupp i natt, og i dag morges uten problem![:)] Så idag nekter JEG, han får ikke flaska uansett![:D]

------------------------------------------------------------------------------------------------

Og jeg vet ikke helt hva jeg føler..[&o]

Rasmus har jo tatt flaske innimellom, men ikke de siste ukene.. så vi bestemte oss for å trene litt da.. Han fikk flaske med MM av T igår kveld, og sovnet uten problem.. Jeg ammet han èn gang i natt, og èn gang på morgenen, etter det har han nektet! Men flaske med MM eller MME, det vil han ha..[8|]

Håper han tar pupp i natt, for jeg er ikke klar for å slutte å amme allerede, det er jo så lettvint, og ikke minst koselig.. Fram til nå har han vært skikkelig puppegutt, så jeg blir litt lei meg kjenner jeg.. Og det blir litt dilemma, skal jeg pumpe for å fortsette å gi morsmelk, eller gå over til mme?

Jeg vil amme lenger!

Huff!!! Håper at det går seg til.. mange opplever dette at når man først har fått barnet til å ta flaske så tar det ikke pupp etterpå..[&:] Håper ikke dette er tilfelle hos dere.

Det var jo dumt da [&:]
Har hørt det samme som Actrine, men håper Rasmus vil ta puppen igjen da!! Krysser fingrene for det [:)]

tror jeg ville fortsatt å legge han til en stund jeg, for å se om han vil ta puppen. Prøv andre ammestillinger for eksempel

Back
Topp