Flaskemat på lang flytur

IVA

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Vi skal fly til New York i januar, da er baby 4 mnd. Jeg ammer ikke, så hun får kun mat på flaske. Noen tips til hvordan det løses på best mulig måte på en så lang flytur? En termos holder vel ikke vannet varmt så lenge?

Som nevnt over, kokt vann kan du få på flyet - de er ganske behjelpelige når det er snakk om barn ;)

Vi skal fly til New York i januar, da er baby 4 mnd. Jeg ammer ikke, så hun får kun mat på flaske. Noen tips til hvordan det løses på best mulig måte på en så lang flytur? En termos holder vel ikke vannet varmt så lenge?
Da vi fløy til New york hadde vi de pakkene med ferdigblanda nan. Funket fint det :)

Litt Off topic, men vi vil også til NY i januar, men har ikke bestemt oss pga vi frykter været i den tiden. Har aldri vært der før. Hvor/hvordan skal dere bo? Tar dere med vogna? Håper det er greit at jeg spør, svar meg gjerne på pm hvis du ikke vil diskutere detaljene åpenlyst :D

Til spørsmålet ditt, kanskje du kan få kokt vann på flyplassen som du kan fylle på termosen? Og ha vannflasker med kaldt vann og spe på med det?

Da vi fløy til USA hadde vi med ferdigblandet nan ombord.

Vi hadde også med ferdigblanda (hipp for vår del). Flyvertene på Norwegian var veldig behjelpelige med å varme opp flaska :)

Back
Topp