Flaskemammaer - Hvilken MME bruker dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Nora
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Nora

Guest
Dere som gir flaske, hvilken MME gir dere, og hvorfor? Har dere prøvd flere merker?

Har kjøpt inn NAN i skapet, der jeg brukte på eldste mann

Her har vi også kjøpt inn NAN, brukte dette på storebror.. tilfeldig at det ble dette merket, men lett tilgjengelig og det var dette merket de også hadde på sykehuset :) så vi fortsatte med det..

Her bruker vi Hipp. Har prøvd Collet også, men syns den klumpet seg, i tillegg til at måleskjeen var irriterende. Unngår å putte penger på Nestlé så godt det går.

Vi bruker Hipp og er veldig fornøyd med det. Har også prøvd Nan, men lillegutt fikk bare vondt i magen og prompet hele tiden.

Vi begynte med NAN, men som med forrige frøken ble det hyling og grining etter kort tid. Vi gjorde derfor som første gangen, og byttet til Hipp. Så nå går det i Hipp med en dråpe malt i ved hver mating.

NAN :)

Nei har ikke prøvd noen andre, har ikke følt at det har vært nødvendig :)

Med vesla brukte vi NAN i begynnelsen, men hun var litt hard i magen, så da gikk vi over til Hipp.

Jeg delammer, så han får begge deler, men vi bruker hipp :) Har prøvd nan, men da ble det mye mageknip.

Bruke NAN først, men pga mageproblemer byttet vi til Hipp.
Hadde nok byttet til Hipp uansett etter hvert, siden den er økologisk.

Vi prøvde alle typer NAN, samt hipp og coletta.. Men jenta vår gulpet helt sinnsykt av alle.. Aller verst ble hun av NAN. Så vi endte opp med å dra til Sverige å kjøpe Semper. Gulpet av den å, men MYE mindre. :-)

NAN, null mageproblemer :)

Nan. Og absolutt ingen problemer. Kan telle på en hånd de gangene hu gulpa.

Min jente får tillegg pga lite melk. Vi begynte med nan, men ble voldsomt med skriking.. Nå har vi gått over til collet, men skrikingen har fortsatt ikke gitt seg. Tenker å prøve den litt til, men hvis det ikke går over prøver vi hipp :)

Back
Topp