Du trenger flasker, nok til å bare behøve å vaske en gang om dagen. Ca 12 var fint her til den første tiden

Steriliseringsmaskin og tørkestativ er gull! Har en maskin fra event, hører mange anbefaler twistshake sin men den har tørkeprogram som starter automatisk etter endt sterilisering og varer i 2(!!) timer, da tar det jo en hel dag
Jeg elsker dr brown. Brukte hipp da både nan og nan sensilac ikke var bra for min lille.
Dette med babybrezza og blanding av pulver med temperatur er jo veldig diskutert for tiden. Jeg ønsker meg en babybrezza, men min mann har lagt ned veto på den (på grunn av vaskingen av den/temperaturen). Man kan bruke en tommetipee da men det er egentlig bare en veldig dyr vannkoker. Vi kokte vann i vannkokeren og det funket veldig bra for oss. Har en som er på temperatur så koker først til 100 grader, fyller noen flasker med det vannet så jeg alltid har kaldt kokt vann. Når jeg da må lage flaske varmer jeg vann til 70 grader, blander ut pulveret og har så i kaldt vann. Så er den drikkeklar med en gang