Flaskebarn

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Dere med flaskebarn, hvor mye drikker de før leggetid?
E slukte 320ml i går kveld! Kan jo være pga at han hadde dårlig matlyst i går og bare spiste pupp, men syns det var litt mye?

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Her er det maks 200. Har alldri drukket mer enn det. Å det er ikke så veldig ofte at han drikker 200 heller. Men han var vel sulten da:) sov han godt etterpå da?

I forhold til vanlig sov han kjempelenge. :) 20- ca 05. og han sovnet selv, i sin egen seng! OG han tok smokken igjen. Det må være for godt til å vare.

240 + grøt her;-)

Her pleier jeg å lage av 150 ml vann ca 6 ganger om dag! Ikke alltid hun spiser opp. Og er ikke mye grøt eller annet hun spiser enda. Men noen kvelder har jeg laget av 180 og det går ned på høykant :) Ser litt Ann åssn dagen har vært rett og slett :)

Vet flere som gir 200 ml 4 ganger om dag! Er jo samme mengde, bare over ulike ganger :)

Eneste du skal passe på er at ikke dagsinntaket overstiger 1l. (Om det gjør det 1 dag er jo greit, men ikke at det blir regelen)

❤25/2-13❤

Her pleier jeg å lage av 150 ml vann ca 6 ganger om dag! Ikke alltid hun spiser opp. Og er ikke mye grøt eller annet hun spiser enda. Men noen kvelder har jeg laget av 180 og det går ned på høykant :) Ser litt Ann åssn dagen har vært rett og slett :)

Vet flere som gir 200 ml 4 ganger om dag! Er jo samme mengde, bare over ulike ganger :)

Eneste du skal passe på er at ikke dagsinntaket overstiger 1l. (Om det gjør det 1 dag er jo greit, men ikke at det blir regelen)

❤25/2-13❤

Gjelder den regelen fortsatt, altså? Ikke det at det vil bli noe problem her, tror jeg.. I dag var det flaskenekt igjen, så da måtte puppen frem allikevel..

Har dere begynt med flaske Nøtte? Eller kansje jeg bare surrer og alltid har vært sånn... Lurer litt på om jeg burde gi flaske av og til, hun får liksom ikke heeelt nok av puppen tror jeg! Men fortsetter litt til og prøver vi da... Hun spiser jo godt med grøt og middag så kan hende det er nok eller blir nok etterhvert

Der sier du noe! Har ikke tenkt på om det er anderledes med nan2. Det skal jeg jaggu sjekke opp i ;)

❤25/2-13❤
Nei, gir nan1, jeg. Er så opp og ned hva jeg får i ham, så fant ut at det var best. 2 er jo fra de spiser en del fast, og den siste tida får jeg knapt i ham fruktmos.
Tenkte mest på om ikke de hadde gått bort fra den regelen. Var sånn når A var liten, og han gikk over 1L allerede ved 2mnd.. galskap å måtte gi en på to mnd velling..

Har dere begynt med flaske Nøtte? Eller kansje jeg bare surrer og alltid har vært sånn... Lurer litt på om jeg burde gi flaske av og til, hun får liksom ikke heeelt nok av puppen tror jeg! Men fortsetter litt til og prøver vi da... Hun spiser jo godt med grøt og middag så kan hende det er nok eller blir nok etterhvert
Nei, vi prøver å gå over.. må pensjonere puppen før jeg blir mer kokosnøtt.
Foreløpig går det heller dårlig, i grunn.

Nei, gir nan1, jeg. Er så opp og ned hva jeg får i ham, så fant ut at det var best. 2 er jo fra de spiser en del fast, og den siste tida får jeg knapt i ham fruktmos.
Tenkte mest på om ikke de hadde gått bort fra den regelen. Var sånn når A var liten, og han gikk over 1L allerede ved 2mnd.. galskap å måtte gi en på to mnd velling..

Det står på pakken at de ikke skal ha over 1 l. Det mener jeg ganske sikkert! Har kasta embalasjen her dessverre :/ Har ikke vært noe tema her, siden hun aldri har spist så mye.

Her var hun 6 mnd om søndag, så tenkte bytte til nan2 når eska var tom (1-2 dage) Men hun spiser jo ikke mye utenom hun heller, skal jeg da vente som du sier og heller fortsette med nan1?

❤25/2-13❤

Ok, da er det kanskje passe mengde siden han ikke ville ha grøt i går.

Helt sikkert :) Det er så veldig individuelt. Hvor mye de spiser per måltid har egentlig ikke all verden å si ettersom det er mengden de får i seg i døgnet som avgjør. Noen spiser jo oftere enn andre...

Min drikker 300ml i døgnet nå ca. Men får godt med fast føde. Grøt morgen og kveld, middagsglass og skive i 12 tiden

Back
Topp