Flaskebarn....

missme86

Betatt av forumet
Hei!

Får deres små ennå flaske på natta?

Her sover lille fra halv syv til halv seks å våkner rundt kl 3, 4, 5 for en flaske :-)

Nei, vi gav oss med nattflaske for ca 2 mnd siden etter råd fra helsesøster :-) Veeldig deilig å slippe å stå opp om natta! Sover fra 19.00 - 06.00,.07.00

Her varierer det litt, men har i lange perioder ikke vært flaske på natta. Nå sover hun som regel fra 18 til mellom 5 og 6. Da får hun flaske og småsover til mellom 6 og 7 :)

Flasken er fyfy her på natta, lillmor får ikke flaske før i 6-7 tiden om morgenen
Du må bare smøre deg med tolmodighet, det blir ofte våkennetter med skriking, når man kutter ut nattmaten, men ville tatt den kampen. Vi tok bort nattmaten fra 6 mnd, da hadde vi 2-4 netter med lite søvn og mye opp av senga -... blæh! Mn nå er det nattesøvn og det er hærlig!

Skillz skrev:
Flasken er fyfy her på natta, lillmor får ikke flaske før i 6-7 tiden om morgenen
Du må bare smøre deg med tolmodighet, det blir ofte våkennetter med skriking, når man kutter ut nattmaten, men ville tatt den kampen. Vi tok bort nattmaten fra 6 mnd, da hadde vi 2-4 netter med lite søvn og mye opp av senga -... blæh! Mn nå er det nattesøvn og det er hærlig!

Skriking fordi jeg tar fra meg barnet mitt et primærbehov har jeg ikke tenkt til å høre på. Fysj :(

Her blir han lagt rundt 22, får flaske rundt 0600 og sover igjen til rundt 10. Deilig!

Her sluttet jeg å amme om natten for en måned siden. Det gikk veldig greit, men han våkner gjerne 2-3 ganger hver natt likevel
Hvis han våkner mellom 04.30 og 07.00 får han en flaske slik at han sovner igjen, hvis ikke er det mårran. Her står vi ikke opp før kl 7, basta bom. 

Han legges klokken 19 og sover til 07, med noen oppvåkninger og ei flaske om behov ;)

Han sluttet en uke selv.. men da han begynte å sitte, krabbe og reise seg på 2 uker klarte han ikke få i seg nok mat på dagen så han spiser en flaske om natten fortsatt. Kuttet ikke ut på storesøster før hun var 10mnd, så drøyer litt til. Han sover fra 18-07 så en flaske midt i der er han vel-unt enda :)

Back
Topp